English

سرلشگر باقری از دیپلماسی بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در غزه قدردانی کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور از دیپلماسی بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر ایران در غزه تشکر کرد.

سرلشگر باقری از دیپلماسی بشردوستانه جمعیت هلال‌احمر در غزه قدردانی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، سرلشکر باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در دیداری که پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر داشت، تاکید کرد: دیپلماسی بشردوستانه هلال‌احمر ایران و ارائه خدمات ارزشمند این جمعیت در عملیات‌های امدادی داخلی و بین‌المللی شایسته تقدیر است.

وی همچنین از رایزنی‌ها و پیگیری هلال‌احمر ایران برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال کمک‌ها به مردم غزه قدردانی کرد.

کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در ابتدای این دیدار، عملیات‌های امدادی جمعیت و عملکرد هلال‌احمر در ۲ سال اخیر را تشریح کرد.

کولیوند با اشاره به خدمات رسانی هلال‌احمر در زلزله ترکیه و سوریه که همزمان با عملیات داخلی امدادرسانی به زلزله‌زدگان خوی انجام شد، گفت: هلال‌احمر ایران از اولین کشورهای کمک‌کننده به همسایگان زلزله‌زده بود و در دیگر حوادث بین‌المللی نیز آنچه در توان داشته، ارائه کرده است. کمک به سیل و زلزله‌زدگان افغانستان، سیل‌زدگان در لیبی و … از جمله این امدادرسانی‌ها بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه، به رایزنی‌ها و تلاش‌های انجام شده از سوی هلال‌احمر ایران برای رساندن کمک‌های مردم به مردم جنگ زده و بی پناه فلسطین، اشاره و تاکید کرد: ما علاوه بر اعلام شماره حساب‌های مردمی و جمع‌آوری و تأمین ۱۰ هزار تن اقلام غذایی و دارویی مورد نیاز مردم غزه، برای برپایی سه بیمارستان صحرایی در گذرگاه رفح با هدف درمان مجروحان جنگی نیز اعلام آمادگی کرده‌ایم اما با توجه به پیچیدگی اوضاع در نوار غزه، هنوز موفق به گرفتن مجوز در این خصوص نشده‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه