English

فرمانده فراجا:

جانبازان، قهرمانان نام آور تاریخ انقلاب اسلامی هستند

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز داشت: جانبازان، قهرمانان نام آور تاریخ انقلاب اسلامی هستند که با از خودگذشتگی و نثار بخشی از جان خود در دفاع از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از ولایت فقیه کوشا هستند.

جانبازان، قهرمانان نام آور تاریخ انقلاب اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمد رضا رادان با جانباز دوران دفاع مقدس «سید مسعود مهربانی» که در سال ۱۳۶۱ در اثر برخورد با مین به درجه جانبازی نائل آمده، دیدار کرد و گفت: جانبازی از بالاترین درجات ایثار است و جانبازان آئینه تمام نمای فداکاری و از خود گذشتگی هستند.

وی با اشاره به اینکه الگوی جانبازان حضرت اباالفضل العباس (ع) است، گفت: زندگانی حضرت اباالفضل (ع) دائرة المعارفی است که چگونه زیستن و آگاهانه رفتن را می‌آموزد و ما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

فرمانده فراجا تصریح کرد: جانبازان، قهرمانان نام آور تاریخ انقلاب اسلامی هستند که با از خودگذشتگی و نثار بخشی از جان خود در دفاع از آرمان‌های والای اسلامی و دفاع از ولایت فقیه کوشا هستند.

وی ادامه داد: وظیفه تک تک ما است تا قدردان جانبازان و ایثارگران عزیزان باشیم چراکه تمامیت ارضی کشور و استقلال و آزادی با رشادت و از جان گذشتگی این بزرگ مردان به دست آمده است.

سردار رادان به ایثار خانواده جانبازان اشاره و خاطرنشان کرد: فداکاری خانواده‌های جانبازان که درد و رنج جانبازی را تحمل می‌کنند از اجر بالایی برخوردار است و کمتر از مقام جانبازی نیست.

در پایان این دیدار سردار رادان ضمن بررسی مسائل و مشکلات، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از صبر و استقامت این جانباز تجلیل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه