English

پلیس بین‌الملل:

دختر نوجوان اغفال شده به کشورش بازگشت

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ابراز داشت: دختر نوجوان اغفال شده با تابعیت یکی از کشورهای همسایه به کشورش منتقل شد

دختر نوجوان اغفال شده به کشورش بازگشت
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار مجید کریمی اعلام کرد: پلیس بین‌الملل فراجا با همکاری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ موفق به شناسایی محل اختفای دختر ۱۴ ساله و عامل ربایش او و همچنین انتقال او به کشورش شدند.

وی در توضیح این خبر ادامه داد: به دنبال دریافت اطلاعات مربوط به فقدان یک دختر نوجوان در قالب اعلان زرد اینترپل، پلیس بین‌الملل فراجا، ردیابی و شناسایی فرد گمشده را در دستور کار قرار داد؛ حسب اطلاعات مندرج در اعلان، دختر بچه‌ای ۲ سال قبل وقتی تنها ۱۲ سال داشت توسط مردی مورد اغفال و ربایش قرار می‌گیرد و به صورت غیرقانونی وارد کشور ایران می‌شود.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا افزود: با همکاری صورت گرفته میان پلیس بین‌الملل فراجا و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ این دختر ردیابی و شناسایی می‌شود که تحقیقات پلیسی صورت گرفته نشان داد که وی توسط فرد رباینده به یکی از منازل بالای شهر تهران منتقل شده و به عنوان سرایدار مشغول کار بوده است.

سردار کریمی اظهار داشت: پس از شناسایی منزل و تحویل دختر به پلیس، وی اظهار کرد که عامل ربایش او را با وعده و اغفال ربوده و از طریق مرزهای شمال غرب کشور از بیراهه و مسیر کوهستانی وارد کشورمان کرده است.

وی در پایان گفت: این دختر پس از هماهنگی‌های قضائی پلیسی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشورش منتقل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه