English

۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق کشف شد

بنا بر اعلام رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت، ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق کشف شد.

 ۱۴ هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق کشف شد
به گزارش خبرگزاری موج

، امروز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری از کشف بیش از 14 هزار قلم تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق در تهران خبر داد و گفت: با تلاش مأموران پلیس 20 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی و انواع داروی قاچاق در داخل یک شرکت خصوصی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه افشاری، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا را یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی در برخورد با مفسدان اقتصادی عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با سودجویان عرصه دارو که علاوه بر امنیت اقتصادی، سلامت شهروندان را نیز به مخاطره می اندازد از شدت و حساسیت بیشتری برخوردار است.

وی گفت: در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی مقدار فراوانی داروی قاچاق در یک شرکت خصوصی در شمال تهران مطلع شده و پس از هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و بهداشت از محل مذکور بازدید کردند.

این مقام انتظامی اعلام داشت: در این عملیاتی پلیسی 14 هزار و 124 عدد انواع تجهیزات پزشکی و دارویی قاچاق و خارج از شبکه توزیع و تاریخ گذشته کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران، ارزش این محموله کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان، 20 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: کلیه اقلام کشف شده در اختیار نمایندگان مربوط قرار گرفت.

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه برخورد قاطع و قانونی با افرادی که امنیت اقتصادی و سلامتی مردم را دچار مخاطره می‌نمایند در دستور کار پلیس قرار دارد ابراز داشت: هویت مالک کالای کشف شده شناسایی شده است و دستگیری متهم به علت حضور وی در خارج از کشور کماکان در دستور کار قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه