English

دادستان تهران:

پرونده‌های خاص، کثیرالشاکی، بانکی و مالیاتی به صورت ویژه رسیدگی می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: طی ۸ ماه گذشته در پی رسیدگی به جرائم اقتصادی پیرامون پرونده‌های خاص، کثیرالشاکی، بانکی و مالیاتی، حدود ۱۱۳ هزار میلیارد ریال وصول و به بیت‌المال بازگشت.

پرونده‌های خاص، کثیرالشاکی، بانکی و مالیاتی به صورت ویژه رسیدگی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری موج

، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران به ارائه آمار و ارقامی در خصوص عملکرد شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال جاری پرداخت.

وی در همین رابطه گفت: طی ۸ ماه سپری شده از سال جاری و در نتیجه پیگیری‌های به عمل آمده در شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی پیرامون پرونده‌های خاص، کثیرالشاکی، بانکی و مالیاتی، حدود ۱۱۳ هزار میلیارد ریال وصول و به بیت‌المال بازگشته شده است.

صالحی افزود: در همین بازه زمانی میزان وصول جزای نقدی حدود ۴۴۲ میلیارد ریال و میزان ردمال صورت گرفته در شعب اجرای احکام حدود ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران ادامه داد: این آمار تنها یک ناحیه از دادسرا در تهران است و آمار سایر ناحیه‌ها متعاقباً اعلام می‌شود.

وی گفت: رقم وصولی شعب تحقیق دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در تهران طی ۸ ماه گذشته، در مواردی از برخی ردیف‌های بودجه سال جاری به طور قابل توجهی بیشتر است؛ برای نمونه به طور تقریبی، این رقم معادل ۵ برابر بودجه سازمان اداری و استخدامی کشور، ۲.۱ برابر بودجه وزارت نفت، ۱.۸ برابر بودجه سازمان هواپیمایی کشور، ۱.۳ برابر بودجه سازمان ملی استاندارد و ۱.۲ برابر بودجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه