English

در بزرگراه گمنام اتفاق افتاد :

با حرکت خلاف جهت پدر ، دلارام آرام گرفت

برخورد شدید موتورسیکلت با سواری جک دو فوتی برجای گذاشت .

با حرکت خلاف جهت پدر ، دلارام آرام گرفت

، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ  اعلام کرد: حرکت خلاف جهت پدر در بزرگراه گمنام باعث فوت خود او ودختر 9 ساله اش شد .

سرهنگ رابعه جوانبخت از برخورد شدید موتورسیکلت با سواری جک در بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر و فوت راکب و کودک 9 ساله بدلیل حرکت خلاف جهت موتورسیکلت در ساعت 13:20 ظهر دیروز خبر داد . 

سرهنگ رابعه جوانبخت در این خصوص گفت :درساعت13:20 ظهر دیروز در محدوده غرب به شرق بزرگراه گمنام زیرگذر کارگر، یکدستگاه موتورسیکلت با ترک نشینی دو دختر 7 و 9 ساله که به صورت خلاف جهت دراین مسیر در حال حرکت بوده است با یکدستگاه خودرو جک برخورد می نماید . 

وی افزود : در این تصادف راکب موتورسیکلت و یک نفر ترک نشین موتورسیکلت (دختر 9 ساله به نام دلارام ) در دم فوت نموده و یک نفر ترک نشین دیگر ( دختر 7 ساله دلسا ) مصدوم که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت : بلافاصله تیم های منطقه 6 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل وعوامل حادثه پرداختند .

وی ضمن ابراز تاسف از حادثه بوجود آمده گفت : پدری با تصمیم اشتباه خود هم باعث فوت خود و نیز فوت دختر بچه نه ساله اش شد و یک جمع آرام خانوادگی را ویران کرد که هر چقدر هم در اینباره بحث و توضیح داد شود نمی توان درباره آینده آن کودک 7 ساله که بدون پدر و خواهر زندگی خود را ادامه خواهد داد صحبت کرد و فقط باید گفت که اشتباهات و تخلفات اینچنینی در رانندگی به خانواده لطمه می زند و تا آخر عمر نمی توان آنرا جبران کرد . 

وی از راکبین موتورسیکلت خواست از انجام تخلف حرکت خلاف جهت در معابر شهری مخصوصا معابر بزرگراهی جدا خودداری نموده و جان خود و دیگران را برای لحظه ای زودتر رسیدن به خطر نیاندازند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه