English

مدیرکل بیمه گری بیمه سلامت پاسخ داد:

تمدید بیمه فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان چگونه است؟

مدیرکل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران، در خصوص شرایط تمدید اعتبار بیمه فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان، توضیحاتی داد.

تمدید بیمه فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان چگونه است؟
به گزارش خبرگزاری موج

، جمشید شایان فر افزود: اعتبار بیمه سلامت برای فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان تا پیش از این فقط تا ۱۸ سالگی تمدید اعتبار می‌شد. با رویکرد جدید این اعتبار تا ۴ سال بیشتر یعنی تا ۲۲ سالگی فرزندان کارکنان دولت و بازنشستگان تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: شاغلان و بازنشستگان نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان ندارند و تمدید اعتبار به صورت بر خط انجام می‌شود.

شایان فر افزود: در جهت تسهیل خدمات برای بیمه شدگان تمدید اعتبار سایر افراد هم ۴ ماهه تمدید می‌شود و این اعتبار هم نیاز به مراجعه حضوری ندارد.

مدیرکل بیمه گری بیمه سلامت ادامه داد: فرزندان دختر پس از ۲۲ سال از نظر ازدواج، بررسی می‌شوند و می‌توانند پس از ۲۲ سال با تماس با سامانه ۱۶۶۶ از جزئیات ادامه بیمه سلامت خود مطلع شوند.

وی گفت: برای فرزندان پسر هم پس از ۲۲ سال، از نظر تحصیل و ازدواج، بررسی می‌شوند و با مراجعه به سامانه ۱۶۶۶ و حتی مراجعه حضوری بیمه خود را تمدید کنند.

شایان فر ادامه داد: اگر فردی از شمول بیمه خود خارج می‌شود از بیمه گذار یا بیمه شده درخواست داریم به ما اطلاع دهند تا در خصوص معوقات یا حق بیمه بررسی و مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: تمام بیمه شدگان با وارد کردن کد دستوری #۱۶۶۶* از وضعیت بیمه سلامت خود مطلع شوند.

شایان فر با بیان اینکه برررسی دهک افراد برای کارکنان دولت نیاز نیست، گفت: تمدید اعتبار فرزندان کارکنان دولت از چند روز قبل به ما ابلاغ شده و از ۲۷ آبان لازم الاجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه