English

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ :

تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر / تماشاچیان در حاشیه معابر بزرگراهی پارک نکند

ممنوعیت تردد از آزادراه به سمت ورزشگاه آزادی از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه آزادی و خیابان جهاد اعمال می شود.

تمهیدات ترافیکی بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل قطر / تماشاچیان در حاشیه معابر بزرگراهی پارک نکند
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، سرهنگ احسان مومنی در این خصوص گفت: امروز سه شنبه بازی تیم های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در ادامه جام لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد .

وی افزود: بدلیل اهمیت این بازی و حضور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی ، پلیس راهور تهران بزرگ جهت سهولت تردد و رفت و آمد تماشاگران و سایر شهروندانی گه در محورهای اطراف در حال تردد هستند ،  تمهیدات ترافیکی را بدلیل شرایط خاص این بازی در معابر پیرامونی ورزشگاه در نظر گرفته است . 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت  به همین منظور تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و اطراف ورزشگاه آزادی از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه مستقر خواهند شد و جهت روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور تمهیدات ترافیکی خود را اجرا خواهند کرد .

وی افزود: به تماشاچیان عزیز توصیه می شود حتی المقدور از حمل و نقل عمومی ، مترو و همچنین اتوبوسهای شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده اند  برای تردد در این محدوده استفاده نمایند .

سرهنگ مومنی گفت: وی همچنین از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می کنند خواست حتما در محل پارکینگ هایی که از قبل پیش بینی شده است استفاده کرده و از پارک در  و حاشیه معابر بزرگراهی بدلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف جدا خودداری نمایند. 

وی گفت : مراجعه کنندگان توجه داشته باشند در محدوده  آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودروها را خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه