English

دپوی ۲۸۰ تن آرد فاسد در یک انبار

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۸۰ تن آرد قاچاق و فاسد در شهرستان رشت خبر داد.

دپوی 280 تن آرد فاسد در یک انبار

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین حسن پور در گفتگویی هرگونه فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان طی چند روز گذشته با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی از حمل آرد قاچاق به سایر استان ها اطلاع حاصل نموده و دقایقی پیش یک دستگاه کامیون با ۲۵ تن آرد قاچاق را حین خروج از استان متوقف کردند.

 وی با بیان اینکه پس از بررسی و پیگیری موضوع انبار آردها نیز توسط پلیس کشف شد افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این انبار ۲۸۰ تن آرد قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه آرد های موجود در انبار برابر مقررات در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود بیان داشت: در بررسی تکمیلی پلیس مشخص شد که آردهای موجود در انبار  فاقد تاریخ مصرف و فاسد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه خوشبختانه با اقدام به موقع پلیس محموله آرد فاسد وارد چرخه توزیع نشد افزود: دو متهم در خصوص این پرونده دستگیر و به همراه آردهای کشف شده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه