English

قیمت گواهی اسقاط بدون داشتن خودروی فرسوده بین ۳۰تا ۳۵ میلیون تومان است

دبیر ستاد نوسازی ستاد اسقاط خودروهای فرسوده ابراز داشت: قیمت‌های خودروهای فرسوده کاذب است و مردم نیازی به هزینه برای خرید آن‌ها برای واردات خودرو ندارند.

قیمت گواهی اسقاط بدون داشتن خودروی فرسوده بین ۳۰تا ۳۵ میلیون تومان است

به گزارش خبرگزاری موج، مهران سالاری، دبیر ستاد نوسازی اسقاط خودرو های فرسوده در گفتگویی درباره قیمت خودروهای فرسوده در ایران مورد بررسی قرار داد.

وی بیان کرد که قیمت هایی که در حال حاضر در بازار برای خودروهای فرسوده دیده می شود، کاذب است و مردم نیازی به هزینه برای خرید این خودروها برای واردات ندارند.

دبیر ستاد نوسازی ستاد اسقاط خودروهای فرسوده نیز تأکید کرد که برای واردات خودرو، نیازی به داشتن یا خرید خودروی فرسوده نیست و تنها کافی است با ثبت نام در سامانه اسقاط خودروهای فرسوده و دریافت گواهی اسقاط، فرآیند ثبت نام را انجام داده و سپس به مراکز شماره گذاری برای پرداخت عوارض اسقاط خودرو معرفی شوند.

همچنین، سالاریه به مسیر جمع آوری خودروهای فرسوده اشاره کرد و بیان کرد که قیمت هایی که در حال حاضر برای خرید و فروش خودروهای فرسوده در بازار وجود دارد، کاذب است و نیازی به آن وجود ندارد.

در چند روز گذشته، دلالان بازار خودرو از تخلف سایت «دیوار» در نمایش قیمت ها استفاده کرده و با انتشار شایعات مبنی بر "شرط ترخیص خودروهای وارداتی، اسقاط خودروی فرسوده" بازار خودروهای فرسوده را متأثر کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه