English

سازمان بازرسی با اصلاح ۳۲ میلیون یورو برای دولت صرفه جویی کرد

سازمان بازرسی اعلام کرد که شرکت نفت فلات قاره ایران با اصلاح قراردادهای اجاره هلیکوپتر برای جابجایی کارکنان در خلیج فارس و دریای عمان، 32 میلیون یورو صرفه جویی ارزی داشته است که نتیجه آن به طور میانگین 4778 یورو در ساعت پرواز بالگرد است.

سازمان بازرسی با اصلاح 32 میلیون یورو برای دولت صرفه جویی کرد

به گزارش خبرگزاری موج، شرکت نفت فلات قاره ایران در پی پیشنهادات سازمان بازرسی برای نظارت بر نحوه انجام معاملات (مزایده ها و مناقصات) در چهار شرکت اصلی وزارت نفت و آنها، 32 میلیون و 179 هزار یورو صرفه جویی ارزی داشته است. 

بازرسی ها و هماهنگی های مدیران ارشد ICSCO منجر به اصلاح قرارداد اجاره بالگرد برای جابجایی کارکنان در مناطق عملیاتی ICSCO واقع در خلیج فارس و دریای عمان شد.

ICSCO یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده نفت و گاز فراساحلی در جهان است که وظیفه استخراج و بهره برداری از میادین نفت و گاز کشور را بر عهده دارد. خلیج فارس که محل زندگی هفت کشور بزرگ تولیدکننده نفت است، به عنوان قطب انرژی جهان شناخته می شود و از این رو فعالیت های اکتشاف و تولید نفت و گاز در اینجا از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین ICSCO برای جابجایی کارکنان در مناطق عملیاتی خود واقع در خلیج فارس و دریای عمان به خدمات اجاره هلیکوپتر نیاز دارد.

سازمان بازرسی و ICSCO توانستند قیمت قراردادهای اجاره هلیکوپتر را کاهش دهند و میانگین مبلغ 4778 یورو به ازای هر ساعت پرواز بالگرد به مدت 24 ساعت در ماه منعقد و اجرا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه