English

اعلام محدویت‌های ترافیکی سه روز پایانی هفته

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اجزای محدودیت های ترافیکی در روزهای ۲۳ تا ۲۶ تیر در برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

اعلام محدویت‌های ترافیکی سه روز پایانی هفته

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ، در مورد محدودیت های ترافیکی سه روز آخر این هفته اظهار داشت: تردد موتور سیکلت از امروز (چهارشنبه) تا ساعت ۲۴ روز جمعه این هفته از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه این هفته تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶ تیر از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶ تیراز ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد محدوده دزدبن ، به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد سایر محدودیت های ترافیکی گفت: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و از جاده هزار هم تردد کلیه تریلرها همچنان ممنوع خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: همچنین تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته از جاده هزار ممنوع شده است. در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع شده است. وی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیکی آرام روان برخوردار هستند و محدودیت خاصی در آنها برقرار نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه