English

در دیدار سردار رادان با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح؛

بر برخورد با متخلفین در لباس مامورین انتظامی تاکید شد

در دیدار فرمانده فراجا با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بر ضرورت برخورد متخلفین در لباس مامورین انتظامی تاکید شد.

بر برخورد با متخلفین در لباس مامورین انتظامی تاکید شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در دیدار با سردار رادان ، فرمانده انتظامی کل کشور، ضمن تبریک هفته فراجا با اشاره به تلاش‌های ایثارگونه کارکنان انتظامی در جهت تأمین نظم و امنیت در کشور گفت: با توجه به تنوع مأموریت‌های فراجا در ابعاد مختلف و حضور در عرصه‌های متفاوت از جمله مراسم‌های عزاداری، جشن‌ها، بازی‌های ورزشی و مناسبت‌های ملی - مذهبی به‌دور از خانواده برای امنیت کشور تلاش می‌کنند.

وی افزود: به‌رغم زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران انتظامی و تنوع مأموریت‌ها، ممکن است معدود افرادی در فراجا، در این لباس، عامدانه تخلف و زحمات کارکنان فداکار فراجا را خدشه‌دار کنند و ما موظف هستیم در جهت صیانت و سالم‌سازی نیروها و به‌خاطر جایگاه رفیع انتظامی کشور، با خاطیان برخورد قضایی داشته باشیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به عملیات غرورانگیز جبهه مقاومت گفت: سازمان اطلاعاتی موساد منسوب به رژیم‌صهیونیستی و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس هیچ‌گاه فکر نمی‌کردند چنین عملیاتی با ابعاد گسترده شکل بگیرد. شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی در روزهای نخستین، غیر قابل جبران بود.

در ادامه این دیدار سردار رادان ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و هیئت همراه گفت: رابطه فراجا با سازمان قضایی یک رابطه برادرانه است.

وی افزود: همکاران ما در نیروی انتظامی در عین اقتدار بسیار مظلوم هستند، از میان ۵۱ شهید که در سال جاری از فراجا برای صیانت از جامعه و امنیت تقدیم این ملت شریف شد، یکی از این شهدا افسر ارشدی بود که در مسیر مبارزه با قاچاق می‌توانست لحظه‌ای چشم خود را بر قاچاقچیان مواد مخدر ببندد، ولی با مسئولیت پذیری خود، صحنه ماموریت را رها نکرد و در این مسیر جان خود را نیز تقدیم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه یادآور شد: از این شهدا قریب به ۴۰ نفر از آن‌ها داری منزل مسکونی نبودند و در این شرایط، خدمت خود را انجام می‌دادند. این نیروها در وضعیتی خدمت خود را به نحواحسن انجام می‌دهند که دارای حقوق حداقلی هستند، همچنین آسیب‌های جسمی، جانبازی و تقدیم جان نیز آن‌ها را از انجام صحیح ماموریت‌های محوله باز نمی‌دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دزد لباس در فراجا تصریح کرد: ما به‌هیچ‌وجه دزد لباس را در فراجا بر نمی‌تابیم و به‌شدت با متخلفان در این لباس برخورد می‌کنیم، اگرچه در ماموریت‌های محوله به همکاران در چارچوب قانون از آن‌ها دفاع می‌کنیم. از جمله در برخورد با اراذل و اوباش و سارقان که باعث برهم زدن نظم‌عمومی جامعه و وحشت در میان مردم است، به‌هیچ‌وجه مماشات نمی‌کنیم و برخورد جدی با این افراد در دستورکار است.

سردار رادان، بر تعامل سازنده سازمان قضایی نیروهای مسلح و انتظامی کشور در راستای خدمت به نظام تاکید کرد.

در پایان این دیدار رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از فرمانده کل انتظامی کشور با اهدای لوح و هدیه تقدیر کرد.

 در این دیدار معاون اول، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون قضایی و حقوقی، معاون نظارت و بازرسی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تهران و دادستان نظامی تهران، مدیرکل حفاظت و اطلاعات، مدیرکل حوزه ریاست حضور داشتند و نکاتی را در جهت تعامل هرچه بهتر فراجا با سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه