English

معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت:

بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال زایی کولبران سرمایه گذاری انجام دادیم/باید پای صحبت کولبران نشست

نیازی با بیان اینکه بنیاد برکت در هر روستا چندین طرح و پروژه در حال اجرا دارد گفت:سعی داریم با ایجاد صندوق هایی در روستاها طرح های توسعه مدرسه و مراکز فرهنگی اجرایی مشکلات کولبران منطقه را رفع کنیم.

بیش از 300 میلیارد تومان برای اشتغال زایی کولبران سرمایه گذاری انجام دادیم/باید پای صحبت کولبران نشست

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری موج به منطقه روستایی سردشت آذربایجان غربی در بازدید از مناطق محروم این منطقه و دیدن طرح های اجرا شده بنیاد برکت برای اشتغال کولبران سردشت، معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت در جمع روستائیان کولسه سردشت عنوان کرد:بنیاد برکت یک افق بلند مدت در این زمینه طراحی کرد و مناطقی که مستعد بوده اند را بررسی و یک دستور العمل در قالب رشد اشتغال کولبران تهیه کرد.

مرتضی نیازی با اشاره به اینکه بیشترین طرح‌های اجرا شده در قالب ساماندهی کولبری در استان کردستان بوده است توضیح داد: از ۷ هزار طرح ایجاد شده ۴ هزار طرح در استان کردستان، ۱۵۰۰ طرح در آذربایجان غربی و ۱۵۰۰ طرح در کرمانشاه بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

ایجاد ۷ هزار طرح اشتغالزایی جایگزین کولبری در سه استان کشور/ اجرای دستورالعمل رشد اشتغال هدفمند برای ساماندهی کولبران

تکمیل ۲۰۰۰ مدرسه و بهره برداری از ۲۰۰ مدرسه جدید در مناطق کم برخوردار تا پایان سال

تمهیدات گسترده بنیاد برکت برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرز خسروی

 

معاون اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت در ادامه بازدید خبرنگاران از روستاهای اطراف سردشت توضیح داد:تمامی طرح‌ها با توجه به اقتصاد روستایی حاکم بر این مناطق بوده که شامل توسعه باغات، استفاده از ظرفیت کشاورزی و سیستم‌های گلخانه‌ای و مصنوعات چوبی و ... بوده است.

وی تصریح کرد:در سال ۱۴۰۲ در استان آذربایجان غربی ۴ هزار و ۵۰۰ طرح برنامه ریزی کرده ایم که تا به امروز ۸۵۰ طرح اجرا شده و ۲ هزار و ۵۰۰ طرح هم در شرف اجرا است.

به گفته این  مسؤول تا به امروز در ۵۸۸ روستا ۷ هزار طرح با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی اجرا شده است که از این میزان سرمایه گذاری ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت بوده و مابقی آورده متقاضیان بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه