English

رئیس کمیته امنیتی فراجا:

تاکنون حدود یک میلیون و و ۵۷۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند/کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در جاده‌ها را شاهد هستیم

رئیس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین از زائران حسینی خواست حتما دقت کنند که در گذرنامه‌های آنها مهر ورود و خروج زده شود.

تاکنون حدود یک میلیون و و ۵۷۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند/کاهش  ۶۵ درصدی تصادفات در جاده‌ها را شاهد هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد شرفی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مرزهای شش‌گانه کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده‌اند، گفت: موج بازگشت زائران آغاز شده و تا کنون حدود یک میلیون و و ۵۷۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند.

وی با بیان اینکه رفت‌وآمد زائران از مرزهای کشور به صورت طبیعی و روان در جریان است، گفت: شروع بازگشت موج زائران به کشور، خبر خوبی است و  نشان می‌دهد زائران زمان خود را برای انجام این سفر مدیریت و این زمینه را فراهم کرده‌اند که سایر زائران نیز در این مراسم شرکت کنند.

رئیس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین با بیان اینکه ما طرح‌های انتظامی خود برای بازگشت زائران به کشور را آغاز کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در محورهای مواصلاتی مرزها ترافیک سنگینی را شاهد بودیم، اما امسال به خاطر اقدامات انجام‌شده در حوزه جاده‌ای، خوشبختانه رفت‌وآمد زائران با سهولت بیشتری در حال انجام است.

شرفی با بیان اینکه پارکینگ‌ها در پایانه‌های مرزی در حالی خالی شدن است، ادامه داد: از زائران می‌خواهیم  در مسیر بازگشت به شهرهای خود در حالت خواب آلودگی رانندگی نکنند.

رییس کمیته امنیتی فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در جاده‌ها را نسبت به سال گذشته شاهد بوده‌ایم .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه