English

توسط منطقه ۳ شهرداری تهران انجام شد؛

اجرای ویژه برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در پایانه مرزی چذابه

با هدف ایجاد فضای فرهنگی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه مرزی چذابه، یکی از زیباترین دکورهای اربعین حسینی در قالب موکب و استیج فرهنگی توسط منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بر پا شده است.

اجرای ویژه برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری در پایانه مرزی چذابه

به گزارش خبرگزاری موج، با هدف ایجاد فضای فرهنگی برای زوار اباعبدالله الحسین (ع) در پایانه مرزی چذابه، یکی از زیباترین دکورهای اربعین حسینی در قالب موکب و استیج فرهنگی توسط منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد بر پا و هر شب قبل از اذان مغرب تا طلوع آفتاب به اجرای ویژه برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری با منطقه ۳ شهرداری تهران می‌پردازد.

سید محمد حسین حجازی مدیر عامل این منطقه فرهنگی و گردشگری شب گذشته ضمن بازدید از مجموعه اقدامات فرهنگی با همراهی افراخته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۳ و برکچیان معاون فرهنگی و گردشگری شرکت نوسازی عباس آباد و جمعی از مدیران شهری از روند اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در مرز چذابه بازدید کرد.

در ادامه حجازی از پایانه مرزی و کیفیت خدمات رسانی عوامل خدمات شهری در این محوطه و تونل سایه بان ۵۰۰۰ متر مربعی در نقطه صفر‌مرزی بازدید نمودند.

مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد ضمن گذر از نقطه صفر مرزی، ضمن اعلام آمادگی نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز فرهنگی از زحمات همکاران مجموعه مدیریت شهری شهرداری تهران تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه