English

با سفر سرزده به گلستان

رئیس قوه قضاییه در جلسه دادرسی بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی‌ حضور می یابد

رئیس قوه قضاییه در بیست‌وچهارمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، صبح امروز در سفری غیررسمی و بدون تشریفات وارد گرگان مرکز استان گلستان شد.

رئیس قوه قضاییه در جلسه دادرسی بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی‌ حضور می یابد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس قوه قضاییه در جریان سفر امروز به استان گلستان برای رفع موانع حقوقی تولید چندین بنگاه اقتصادی و صنعتی و رسیدگی، بازدید نظارتی از مجموعه های قضایی و اتخاذ تدابیر پیرامون پرونده‌های کثیرالشاکی در راستای استیفای حقوق مالباختگان، اقدام خواهد کرد.

 

حضور سرزده در جلسه دادرسی بزرگ‌ترین پرونده مفاسد اقتصادی

رئیس قوه قضائیه پس از ورود به استان گلستان، به صورت سرزده در جلسه دادرسی بزرگترین پرونده مفاسد اقتصادی استان حضور یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا در دهم تیرماه سال 1400 تاکنون به صورت رسمی و در صدر هیئت‌عالی قضایی به استان‌های ایلام، قزوین، خوزستان، گلستان ، خراسان‌رضوی، سیستان‌وبلوچستان، قم، یزد، خراسان جنوبی، زنجان ، مرکزی، اصفهان، البرز وکردستان سفر کرده است.

ریاست دستگاه قضا در دوره جدید علاوه بر سفرهای رسمی استانی که به همراه هیئت عالی قضایی انجام می‌شود، سفرهایی غیررسمی و بدون تشریفات را هم در برنامه کاری خود گنجانده‌ است؛ استان‌های البرز، اصفهان، هرمزگان، بوشهر، کرمان ، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران و فارس نیز استان‌هایی هستند که رئیس قوه قضاییه طی مدت اخیر بدون انجام تشریفات و بصورت غیررسمی به آن مناطق سفر کرده است.

سفر امروز به استان گلستان، دهمین سفر بدون تشریفات و غیررسمی رئیس قوه قضاییه است.

نقطه اشتراک همه سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید، اعم از سفرهای رسمی همراه با هیئت عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بلاواسطه با متن مردم در سراسر ایران اسلامی و رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مسئله‌محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود است که به نحوی از انحاء مرتبط با وظایف و مسئولیت‌های دستگاه قضا بویژه در حوزه صیانت از حقوق عامه می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه