English

شبکه شاد با پویش ویژه «انتخاب رشته»، داوطلبان کنکور را در مسیر انتخاب رشته دانشگاهی هدایت می‌کند.

شبکه شاد با پویش ویژه «انتخاب رشته»، داوطلبان کنکور را در مسیر انتخاب رشته دانشگاهی هدایت می‌کند.

شبکه شاد با پویش ویژه «انتخاب رشته»، داوطلبان کنکور را در مسیر انتخاب رشته دانشگاهی هدایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری موج، با پایان آزمون سراسری و شمارش معکوس برای اعلام نتایج، شبکه شاد با بهره‌گیری از فناوری­های نوین و مشاوره­‌های تخصصی، پویشی تحت عنوان «انتخاب رشته» را به منظور راهنمایی دقیق و کارآمد داوطلبان برای انتخاب رشته های دانشگاهی راه‌اندازی کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

برترین‌های کنکور 1402 معرفی شدند

 

هدف اصلی این پویش ارائه راهکارهایی جامع و مشاوره‌­های تخصصی به داوطلبان جهت اتخاذ بهترین تصمیم است. با ارائه اطلاعات دقیق و معتبر در مورد تمامی رشته‌های دانشگاهی، پویش «انتخاب رشته آیندگان نوآور» به داوطلبان امکان می‌دهد تا با توجه به توانمندی‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان، انتخابی هوشمندانه‌تر برای آینده‌ی تحصیلی خود داشته باشند.

بخش‌های اصلی کمپین «انتخاب رشته» شامل تخمین دانشگاه و رشته قبولی، مشاوره تخصصی، معرفی رشته‌ها و دانشگاه­‌های مختلف و ویژه برنامه‌های پخش زنده است.

در بخش تخمین دانشگاه و رشته قبولی، با توجه به رتبه داوطلب در آزمون سراسری و ارزیابی معیارهای مختلف، به داوطلبان اطلاعات دقیق و معتبری درباره دانشگاه‌ها و رشته‌هایی که با رتبه کنونی می­‌توانند قبول شوند، ارائه می­‌شود.

 مشاوره تخصصی به داوطلبان امکان می‌دهد تا به صورت آنلاین با متخصصان و اساتید حوزه‌های مختلف در ارتباط باشند و بهره‌وری از مشاوره‌ی تخصصی برای راهنمایی در انتخاب بهترین رشته را داشته باشند.

معرفی رشته‌ها و دانشگاه‌­ها، به ارائه توضیحات جامع و کامل در مورد تمامی رشته‌های دانشگاهی و آینده شغلی آن­ها می­‌پردازد. همچنین دانشگاه‌­های مختلف و اعتبار آن­ها برای داوطلبان مورد بررسی قرار می­‌گیرد.

ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از ساعت ۶ بعد از ظهر تا ۱۰ شب ویژه برنامه­‌های مختلفی از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود تا داوطلبان بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و دانش خود را درباره رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف افزایش دهند.

داوطلبان آزمون سراسری برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این پویش می­‌توانند به اپلیکیشن شاد مراجعه کرده و از بخش شاد رویداد «انتخاب رشته» را انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه