English

رئیس کل دادگستری تهران:

ملاک عمل دستگاه قضایی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی قانون است

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: در حوزه ناهنجاری‌های اجتماعی سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد اما ملاک عمل دستگاه قضایی قانون است.

ملاک عمل دستگاه قضایی در برخورد با  ناهنجاری‌های اجتماعی قانون است

به گزارش خبرگزاری موج، علی القاصی اظهار داشت: رئیس قوه قضاییه در نشست اخیر با رؤسای کل و دادستان‌های سراسر کشور تاکید داشتند که در مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و حجاب و عفاف، قوانین موجود جمع بندی شده و باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل شود.

وی افزود: در بحث ناهنجاری‌های اجتماعی سلایق و دیدگاه‌های گوناگونی وجود دارد، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نظرات متفاوتی دارند، که ملاک عمل دستگاه قضائی در این زمینه فرمایشات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه به عنوان کسی که در رأس قوه و منصوب، ولی فقیه هستند، است او هم تاکید بر اجرای قانون، دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از مسئولان و مدیران قضائی استان خواست تا در جلسات مختلف حوزه‌های قضائی خود از جمله شورای تأمین، ستاد امر به معروف، شورای ترویج عفاف و حجاب و کمیته‌های فرهنگی و اجتماعی سطح شهرستان و استان، حضور فعال داشته باشند و ضمن استماع و احترام به نظرات و مطالب مطروحه، در تصمیم گیری‌های قضائی بر اساس قوانین اقدام کند و به دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در خصوص ایفای نقش قانونی و اجرای قانون و عدم ترک فعل در این زمینه تاکید و تذکر لازم داده شود.

القاصی تاکید کرد: در زمینه ترویج عفاف و حجاب و جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی، دستگاه قضائی حساس، جدی و مدعی است و برخوردهای مسئولان قضائی و قضات در چارچوب قوانین بوده و ملاک عمل دستگاه قضائی قانون است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه