English

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

۷.۵ میلیون مددجو تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند

رئیس سازمان بهزیستی ابراز داشت: سازمان بهزیستی کشور از ۷.۵ میلیون مددجو حمایت می‌کند و همچنین سازمان بهزیستی بیش از ۱۶۰ نوع خدمت به مددجویان این دستگاه ارائه می‌نماید.

 ۷.۵ میلیون مددجو تحت حمایت سازمان بهزیستی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، علی محمد قادری در مراسم افتتاح ۱۴ هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای ۲ معلول که با حضور رئیس بنیاد مسکن و رئیس بنیاد مستضعفان در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی کشور در پی برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور حمایت از افراد مورد پوشش و مدد جو تاکنون به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر ارائه خدمات داشته است.

وی با تاکید بر انجام مأموریت و ارائه خدمات بر محورهای حمایتی، افزود: با توجه به میزان افراد مورد پوشش در کل کشور سازمان بهزیستی کشور بیش از ۱۶۰ مورد خدمات حمایتی داشته و استمرار و نتیجه بخشی این امر نیازمند حمایت و همکاری بیشتر سایر دستگاه‌های مربوطه خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های مسکونی و حمایتی به عنوان یک ظرفیت در دولت مایه افتخار است که در گام بعدی برای حضور راحت‌تر معلول ین به عنوان یک امر مهم باید در مسیر آماده سازی و مناسب‌سازی جامعه در فضاهای متفاوت از جمله دانشگاه و ادارات اقدامات جدی صورت گیرد.

قادری در ادامه به افتتاح ۱۴ هزار مسکن برای خانواده‌های داری ۲ فرد معلول اشاره کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح ۱۴ هزارمین واحد مسکونی خانوارهای دارای ۲ معلولیت بودیم که در این راستا طی چهار سال گذشته از حمایت یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به سازمان بهزیستی استفاده شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه