English

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه؛

ایرانیان خارج از کشور جهت تردد به سامانه پرسمان مراجعه کنند

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت تردد خود دارند به سامانه پرسمان مراجعه و شرایط خود را استعلام کنند.

ایرانیان خارج از کشور جهت تردد به سامانه پرسمان مراجعه کنند

به گزارش خبرگزاری موج، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته قوه قضائیه، توضیحاتی را در مورد برنامه‌های قوه قضائیه برای رفع اشکالات سامانه ثنا، در دسترس قرار دادن خدمات دفاتر الکترونیک قضائی در خارج از کشور، دسترسی به سامانه ارتباطات مردمی قوه، رسیدگی الکترونیک بدون ضرورت حضور در ایران و … ارائه داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان تابستان این برنامه‌ها محقق شوند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه همچنین در مورد تردد آن دسته از ایرانیانی که ابهاماتی در مورد وضعیت خود دارند، به آنان توصیه کرد به سامانه پرسمان تردد مراجعه و استعلام کنند.

غریب‌آبادی در ادامه به برخی سوالات هموطنان خارج از کشور در حوزه حقوقی و قضائی پاسخ داد.

دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم، گفت: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای تبیین ادعای دروغین امریکایی‌ها و افشای اسناد محکومیت آمریکا در رابطه با حقوق بشر است.

وی با اشاره به وقایع تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و همراهانش، ترور شهید کچویی، ترور آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمیایی سردشت و واقعه سرنگونی هواپیمای مسافری ایران بر فراز خلیج فارس، تصریح کرد این وقایع بخشی از رویدادهای تلخی است که فقط در تیرماه در راستای تضییع حقوق بشر افتاده است.

رئیس ستاد مرکزی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی خاطرنشان کرد: عموم گروهک‌های تروریستی در اوایل انقلاب اسلامی با حمایت آمریکا در ایران عملیات کردند و همچنان تحت حمایت کشورهای غربی قرار دارند.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه افزود: جنایت‌های آمریکا فقط به ایران خلاصه نمی‌شود. آمریکا ناقض حقوق بشر در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ویتنام، عراق و افغانستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه