English

تجمع خانواده های شهدا مقابل شهرداری و شورای شهر تهران برگزار شد

در چند روز گذشته پیامکی در میان خانواده شهدا دست به دست می چرخید که خبر از برگزاری تجمعی اعتراضی در مقابل شورای شهر تهران داشت.

تجمع خانواده های شهدا مقابل شهرداری و شورای شهر تهران برگزار شد

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری موج ، از ابتدای هفته جاری در شبکه های اجتماعی و از طریق پیامک تلفن همراه خبری در میان خانواده شهدا مبادله شد که همه را به تجمعی اعتراضی مقابل شهرداری تهران تشویق می کرد. بنابراین گزارش، در این اطلاعیه پیامکی آمده است: در سالروز تخریب قبرستان بقیع و در پی تخریب قبور شهدا در قطعات ۲۱، ۲۴، ۵۰ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) که به اسم ساماندهی قبور شهدا بدون رضایت خانواده های شهدا سنگ قبر شهدا را با خاک یکسان کرده اند و به بهانه تردد آسان فضای قدیمی، تاریخی و دفاع مقدسی آن را از بین برده اند، خانواده شهدا و مردم شهید پرور در اعتراض به این اقدام،  فردا در مقابل شهرداری تهران تجمع خواهند کرد. همچنین پیامی در تلگرام هم در همین مورد در گروه ها و در میان خانواده های شهدا منتشر شده بود. در این اطلاعیه زمان برگزاری تجمع روز ۳ شنبه مورخه ۲۲ تیر ماه ساعت ۱۱ صبح مقابل شهرداری تهران اعلام شد. همچنین قبل از این تجمع خانواده شهدای معترض با حضور در دادسرای شهر آفتاب نسبت به دست زدن به قبور فرزندانشان شکایت کردند و با حضور در شورای شهر خواستار توقف این طرح و برخورد با خاطیان شده بودند. قراربود این خانواده ها اعتراض خود را به گوش مسئولان شهرداری تهران برسانند و مقابل شهرداری تهران در خیابان بهشت تجمع کنند.

این تجمع مقابل شهرداری انجام شد اما دامنه اعتراضات تا جایی رسید که جمعیت به سوی شورای شهر آمدند تا صدای اعتراضشان را به گوش اعضای شورای شهر تهران و سایر مسئولان پایتخت برسانند. وقتی صدای خانواده های شهدا توجه کسی را جلب نکرد، آنها تصمیم گرفتند جور دیگری برخورد کنند. امروز ظهر عده ای از این خانواه ها قصد داشتند به زور وارد ساختمان شورای شهر شوند که ماموران نیروی انتظامی و حراست اجازه ورود به آنها را ندادند. باید دید این اعتراضات به کجا ختم می شود و به خواسته خانواده های شهدا رسیدگی می شود یا نه! گفتنی است مسئول سازمان بهشت زهرا (س) اصرار ویژه ای بر اجرای طرح ساماندهی قبور شهدا که خانواده شهدا معترض آن هستند داشته و در قراردادی با پیمانکاران مبلغ ساماندهی فقط یک قطعه از گلزار شهدا را ۷۵۰ میلیون تومان منعقد نموده است.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه