English

معاون حقوقی رئیس‌جمهور:

باید علیه منافقین از سوی قوه قضاییه حکم صادر می‌شد/ باید در چهل سال گذشته انجام می شده است

معاون حقوقی رئیس جمهور ابراز داشت: در چهل سال گذشته متاسفانه علیه منافقین غفلت شده است و باید علیه اینها از سوی قوه قضاییه حکم صادر می‌شد تا در فضای بین‌الملل آنها را دنبال کرد.

باید علیه منافقین از سوی قوه قضاییه حکم صادر می‌شد/ باید در چهل سال گذشته انجام می شده است

به گزارش خبرگزاری موج، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت درباره اقدام علیه گروهک تروریستی منافقین که علیه ملت و منافع و منابع کشور اقدامات تروریستی انجام داده و می‌دهند؟ گفت: اقداماتی از سوی دستگاه‌های داخلی برای صدور حکم مقتضی درباره افرادی که مرتکب جنایت در کشور شدند صادر شده است. متولی این کار وزارت اطلاعات و قوه قضاییه بوده است که طبیعتا باید تا الان این کار را انجام می‌داده اند.

وی ادامه داد: ما هم قبلا از رئیس جمهور درخواست کردیم و ایشان هم به وزارت اطلاعات دستور دادند که کار را پیگیری کنند. ما باید نسبت به این افراد که مردم و اموال کشور را مورد آسیب و تهدید قرار دادند، حکم صادر و این احکام را در خارج از کشور اجرا کنیم.

دهقان تاکید کرد: از طرف ما موضوع پیگری شده اما اصل کار دست قوه قضاییه است که علیه این افراد حکم صادر کند و برای شناسایی و اجرا، ما و وزارت خارجه پیگیری کنیم. این کار باید در چهل سال گذشته انجام می شده است اما متاسفانه علیه منافقین غفلت شده است. باید علیه اینها حکم صادر می شد تا در فضای بین‌الملل بتوان آنها را دنبال و محاکمه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه