English

ضرغامی:

آواز خواندن در اماکن تاریخی منع نشده است /توقع نداشته باشیم گردشگر اروپایی با پیام رسان ملی ارتباط بگیرد

وزیر میراث فرهنگی گفت: آواز خواندن در اماکن تاریخی نه تنها منع نشده، بلکه برای بالا بردن روحیه نشاط اجتماعی، رویدادهای متعددی مثل اجرای موسیقی‌های محلی در مقاصد گردشگری پیش بینی شده است.

آواز خواندن در اماکن تاریخی منع نشده است /توقع نداشته باشیم گردشگر اروپایی با پیام رسان ملی ارتباط بگیرد

به گزارش خبرگزاری موج، عزت الله ضرغامی در صفحه مجازی خود نوشت: ارتباطات بین المللی از ضروریات صنعت توریسم است. فعالان این حوزه برای اینکه بتوانند زنجیره‌ای از خدمات را به گردشگران خارجی ارائه کنند، نیاز به سکوهای جهانی دارند. نمی‌شود توقع داشته باشیم گردشگر اروپایی با پیام رسانی ملی ما، با خانواده اش ارتباط برقرار کند.

وی افزود: آواز خواندن در اماکن تاریخی نه تنها منع نشده، بلکه برای بالا بردن روحیه نشاط اجتماعی، رویدادهای متعددی مثل اجرای موسیقی‌های محلی در مقاصد گردشگری آواز خواندن در اماکن تاریخی نه تنها منع نشده پیش بینی شده است.

ضرغامی گفت: در خصوص تعرفه گاز و برق مصرفی تأسیسات گردشگری همچنین موارد مربوط به صادرات صنایع دستی و معافیت‌های مربوط به شهرک‌های صنعتی بندهای حمایتی خوبی مصوب شد.

وی در ویدئویی که پیرامون این متن منتشر کرد نیز گفته است: وزیر ارتباطات به دلیل سیم کارت‌هایی که می‌بایست برای گردشگران تعلق می‌گرفت مورد انتقاد قرار گرفت. من می‌خواستم بگویم که تقصیر از من است نه او. اگر قرار است از کسی انتقاد شود از من باید بشود. چون این پیشنهاد از ما بود و پیگیر آن هم هستیم. گردشگران خارجی باید حداقل سرویس و خدمات را بگیرند. برخی از دوستان تحلیل می‌کنند که چرا گردشگر به ایران نمی آیند.

ضرغامی افزود: این موضوع دلایلی دارد. یکی از نیازهای آنها اینترنت و سکوهای خارجی و بین المللی است مثل نان شب و هوا برای آنها لازم است. به گردشگر خارجی نمی‌توان گفت که از بله یا ایتا استفاده کند. او می‌خواهد از تهران با پاریس در تماس باشد. امیدواریم که سکوهای داخلی ما هم چنین جایگاه‌هایی پیدا کند و در سطح جهانی مطرح شود.

وی گفت: تقاضای من از وزارت ارتباطات این است که تنها به گردشگران خارجی بسنده نکنند فعالان حوزه گردشگری باید این امکانات را داشته باشند. من معتقدم که فعالان حوزه گردشگری و تورگردانان باید با دنیا کار کنند چون ابزارشان سکوهای بین المللی است.

 

بیشتر بخوانید:

به پیشنهاد من سیم کارت بدون فیلتر برای گردشگران مطرح شده است

برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای سنتی و صنایع دستی با حضور ۱۲ کشور

اعطای وام ۲۰ میلیون تومانی به علاقه‌مندان به خرید صنایع دستی

تخریب در بافت تاریخی شیراز فقط شایعه بود/ کار ما مرمت است نه تخریب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه