English

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان:

تعلیم مدل آموزشی سمپاد در مدارس با رویکرد و گفتمان مشترک انجام شده است

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه برنامه های توانمندی برای کارکنان مدارس برگزار شده است گفت: تعلیم مدل آموزشی سمپاد در مدارس با رویکرد و گفتمان مشترک انجام شده است تا دبیران با این مدل وارد کلاس‌های درس شوند.

تعلیم مدل آموزشی سمپاد در مدارس با رویکرد و گفتمان مشترک انجام  شده است

به گزارش خبرنگار اجتماعی برگزاری موج، الهام یاوری رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در نشست خبری اولین نمایشگاه دستاوردها و طرح های پژوهشی برتر دانش آموزان سمپاد گفت: سمپاد به توانمندسازی اهمیت بسیاری می‌دهد و به دنبال این است تا توانایی پرورشی و پژوهشی را در  دانش آموزان ایجاد کند. 

وی مطرح کرد: نمایشگاه دستاوردها و طرح های پژوهشی پس از مدتها برگزار شده است و امیدواریم در این نمایشگاه توانمندی‌ دانش آموزان به نمایش درآید همچنین در این نمایشگاه شبکه ارتباطی میان تمام داشن آموزان سمپادی شکل می‌گیرد. 

یاوری با اشاره به اهداف این نمایشگاه گفت: هر نیاز کشور به یک سمپادی برای ارزیابی احتیاج دارد و هدف این نمایشگاه هم بر این اساس است. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با اشاره به اردوی راهیان نور بیان کرد: جریان دفاع مقدس علاوه بر اینکه دستاوردهای نظامی به دنبال داشت با خود  فرهنگ تلاش، خلاقیت و نوآوری را به همراه داشت همچنین زنان و مردان غرور آفرین تلاش کردند علی رغم تمام تحکیم های علمی فضای خودکفایی را فراهم کنند و اردوی پیشرفته راهیان پیشرفت  نورانی  این  دو جریان را به یکدیگر پیوند می‌زند. 

وی ادامه داد: اردوی راهیان پیشرفته نورانی به معنای ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس برای به کارگیری تمام ظرفیت های خود جهت شکوفایی کشور است. 

یاوری اظهار کرد: برای  بیش از 55 هزار نفر برنامه های متعدد ایجاد کرده‌ایم و تعداد بسیاری از دانش آموزان تجربیات بسیاری را ضمن بازدید از مراکز علمی به دست آوردند. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با بیان اینکه برنامه های توانمندی برای کارکنان مدارس برگزار شده است خاطرنشان کرد: تعلیم مدل آموزشی سمپاد در مدارس با رویکرد و گفتمان مشترک انجام  شده است تا دبیران با این مدل وارد کلاس‌های درس شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه