English

مینو اصلانی در گفتگو با خبرگزاری موج:

ماموران زن یگان ویژه احساس آرامش را در دل بانوی اغتشاشگر ایجاد کردند

معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه نگاه انقلاب اسلامی به عنوان یک نگاه تمدنی همیشه مطرح شده خاطر نشان کرد: ماموران زن یگان ویژه واقعا خوش درخشیدند و توانستند با حضورشان احساس آرامش را حتی در دل بانوی اغتشاشگر ایجاد کنند.

ماموران زن یگان ویژه احساس آرامش را در دل بانوی اغتشاشگر ایجاد کردند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با بالاگرفتن تب اعتراضات و در نهایت ایجاد اغتشاشات در پی مرگ مهسا امینی، ماموران یگان ویژه به جهت برخورد با معترضین وارد میدان شدند و در نهایت عده از لیدرها و مخلان امنیت در سطح کشور دستگیر شدند.

در این میان، با انتشار فیلمی از حضور ماموران زن یگان ویژه در سطح شهر بدون پوشش چادر، این پرسش در ذهن عده ای از مردم ایجاد شد که دقیقا ماموریت این ماموران زن چه هست.

در همان زمان سرهنگ حیدری فرمانده "یگان زنان" یگان های ویژه فراجا، فلسفه تشکیل پلیس زن را ایجاد آرامش برای زنان عنوان کرد و گفت: استقرار این ماموران به دلیل برخورد با زنانی است که با بروز رفتارهای خلاف هنجارهای اجتماعی سبب ایجاد نا امنی در جامعه می شوند و قرار است با این افراد براساس اصول اسلامی برخورد شود و در نتیجه حضور ماموران مرد در این حوزه کاهش یابد.

 

یگاون ویژه

 

 مینو اصلانی معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص حضور ماموران زن یگان ویژه در معابر شهر به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج گفت: به علت حضور فعال برخی از بانوان در اغتشاشات اخیر طبیعی است که به دلیل رعایت موازین شرعی جمهوری اسلامی که در دنیا بی نظیر است از ماموران زن که در قالب نیروهای ضربتی وجود دارند استفاده شود.

وی با بیان اینکه ما به هیچ عنوان راضی به نادیده گرفتن شد مبانی شرعی خود نیستیم تصریح کرد: در حقیقت ما به هیچ وجه اجازه نمی دهیم که مامور مرد ما برخوردی ولو با بانویی که در اغتشاشات نقش فعال داشته و دشمن نظام جمهوری اسلامی است داشته باشد، حتی اگر این بانوان به زعم ما اغتشاشگر باشند و در راستای کشتن و آسیب رساندن به افراد وارد میدان شده باشند.

معاون زن و خانواده ستاد کل نیروهای مسلح، نظام جمهوری اسلامی را یک نظام ارزشی دانست و افزود: حضور ماموران زن و آموزش دیده ای که در قالب کماندو در سطح شهر حضور داشتند صرفا با هدف ایجاد محیط و مامنی امن برای بانوان حاضر در اغتشاشات بود.

اصلانی با اشاره به اینکه نگاه انقلاب اسلامی به عنوان یک نگاه تمدنی همیشه مطرح شده خاطر نشان کرد: ماموران زن یگان ویژه واقعا خوش درخشیدند و توانستند با حضورشان احساس آرامش را حتی در دل بانوی اغتشاشگر ایجاد کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه