English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

هدیه روز مادر چی بخریم؟

بعضی اوقات امکان دارد برای خرید هدیه روز مادر هیچ ایده‌ای در ذهنتان وجود نداشته باشد. به همین منظور در ادامه چند پیشنهاد برای خرید هدیه روز مادر به شما ارائه شده است.

هدیه روز مادر چی بخریم؟
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

 ، همیشه خرید یک هدیه مناسب برای عزیزترین‌ها کار سختی بوده است. مادر یکی از عزیزترین‌ آدم‌های زندگی ما محسوب می‌شود و فرقی نمی‌کند در چه سن و سالی قرار داشته باشیم، همه ما به دنبال راهی هستیم که عشق و علاقه‌مان را به او ابراز کنیم.

روز مادر یکی از روزهایی است که بهانه می‌شود تا عشق و علاقه خود را به او نشان دهیم.

روز مادر در هر کشور و فرهنگی تاریخ متفاوتی دارد و معمولا با یک دلیل مذهبی، تاریخی، ملی، سیاسی یا افسانه‌ای از مقام مادر تجلیل می‌شود.

مراسم روز مادر در ایران از سال ۱۳۵۷ به روز ولادت حضرت فاطمه، ۲۰ جمادی‌الثانی، تغییر پیدا کرد. به علت تفاوت تاریخ‌های قمری و شمسی، هر سال تاریخ روز مادر جابه‌جا می‌شود و امسال بیست و سوم دی به این مناسبت زیبا تعلق دارد.

 

در ادامه چند پیشنهاد برای انتخاب درست هدیه روز مادر به شما ارائه شده است.

گل

 گل

باید این را قبول کنید که گل یکی از زیباترین هدیه‌هایی است که می‌توان به مادر یا هر فرد دیگری تقدیم کرد. پس اگر دچار سردرگمی شده‌اید که برای روز مادر چه هدیه‌ای بخرید، حتما به خرید دسته‌گلی زیبا فکر کنید.

این پیشنهاد برای افرادی که هنوز دست‌شان توی جیب‌شان نرفته و در سنین کودکی و نوجوانی هستند جزو بهترین پیشنهادها برای خرید هدیه روز مادر است. دسته‌ یا حتی شاخه‌ای گل برای مادرها معادل باغی پر از گل‌های زیباست. باور کنید.

 

 کیف کوچک دوشی

اگر اهل هدیه‌های معنوی نیستید و دوست دارید که حتما چیزی بخرید، خرید یک کیف کوچک دوشی می‌تواند مناسب باشد. این کیف‌ها هم دارای وزن کمی هستند و هم برای حمل وسایل ضروری مانند کارت‌ بانکی، پول و تلفن‌همراه جای کافی دارند؛ پس، از بهترین گزینه‌ها هستند.

 

لوازم و تجهیزات ورزشی

یکی دیگر از گزینه هایی که با آن می‌توانید به حفظ سلامت مادرتان کمک کنید و او را به فعالیت بیشترو کاهش وزن تشویق کنید،‌ وسایل و لوازم ورزشی است.

به طور مثال با خرید کتانی و کفش مناسب پیاده روی و یک دست لباس مناسب می‌توانید او را به پیاده روی منظم تشویق کنید. وسایلی همانند تردمیل و دوچرخه ثابت نیز برای افرادی که توان راه رفتن و فعالیت بیرون از خانه را ندارند، مفید است.

 

زیورآلات

زیورآلات و به‌خصوص گردنبند همیشه برای مادرها هدیه‌ای درجه یک محسوب می‌شده است. البته این هدیه‌ جزو هدایایی محسوب می‌شدند که اغلب پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید زیورآلات می‌رسید.

کتاب

کتاب

کتاب، هدیه ای فرهنگی و ماندگار است که با هزینه کمتری می‌توانید آن را تهه کنید. البته باید این نکته را بدانید همسر یا مادرتان به چه کتاب هایی علاقه دارد.

 

کارت هدیه

کارت های اعتباری هدیه بانک ها نیز از گزینه های رایج هدیه به عزیزانی هستند که دوست شان دارید. اگر نمی‌دانید فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید به چه چیزی بیشتر نیاز دارد و چه چیزی بیشتر به کارش می‌آید، این کارت‌ها بهترین گزینه هستند. در این صورت او می‌تواند خودش تصمیم بگیرد که چه طور این مبلغ را هزینه کند.

 

عطر و ادوکلن

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن محسوب می‌شود. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی از خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کنند و برخی دیگر علاقه‌مندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد.

 

لوازم آرایشی

برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه‌ی لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوششان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند.

گلدان

گلدان‌های کوچک

گلدان گل هم هدیهٔ شاعرانه‌ای است؛ گلدانی که با هر بار آب‌دادن به آن، مادرتان به یاد شما می‌افتد. سبزی و زیبایی را هم که همه دوست دارند. پس گلدانی زیبا بخرید و آن را به مادرتان پیشکش کنید.

 

فیلم، تئاتر و کنسرت دسته‌جمعی

یک ایده متفاوت برای خرید هدیه روز مادر این است که به جای خرید کادوهای پر زرق و برق تجربه جالبی را به او هدیه دهید و کاری کنید که شخص مورد نظر شما با سایر اطرافیان یا دوستانش یک شب را خوش بگذراند. بدین منظور می‌توانید از یک سالن درجه یک سینما چند بلیت بخرید یا به سراغ بلیت تئاتر یا کنسرت موسیقی بروید. یادتان باشد که هدایایی از این دست اگر در قالب تجربه‌ای مشترک با شخص هدیه‌دهنده باشند، به تقویت روابط بین آنها کمک می‌کند.

مراقبت

محصولات مراقبتی پوست

مراقبت از پوست سن و سال نمی‌شناسد و همیشه لازم است که به آن به بهترین شکل ممکن رسیدگی کنیم. بنابراین یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید به فردی که دوستش دارید هدیه بدهید، محصولات مراقبت از پوست است. با این هدیه به او نشان می‌دهید که سلامت و شادابی‌اش برای شما اهمیت دارد.

 

بیشتر بخوانید:

روز مادر در فرهنگ ملل مختلف
13 ایده منحصر به فرد خرید هدیه برای خانم‌ها در سال 2022

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه