English

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک در گفتگو با موج؛

آیا سرویس های مدارس حق مسافرگیری در ایستگاه های اتوبوس را دارند؟

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران با بیان اینکه این خودروها در ساعات فعالیت مدارس حق حضور در ایستگاه های اتوبوس را ندارند تصریح کرد: در حال حاضر و با وجود غیرحضوری شدن مدارس، هیچگونه منع قانونی به جهت فعالیت این دستگاه ها در سطح شهر وجود ندارد.

آیا سرویس های مدارس حق مسافرگیری در ایستگاه های اتوبوس را دارند؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در پی آلودگی هوا در پایتخت و فعالیت غیر حضوری مدارس و مراکز آموزشی، در اغلب نقاط پایتخت سرویس های مدارسی مشاهده می شود که در ایستگاه های اتوبوس مشغول فعالیت هستند و این پرسش در ذهن بسیاری از شهروندان تهرانی بوجود آمد که آیا سرویس های مدارس دانش آموزان که دارای علائم و نشانه است حق مسافر گیری در ایستگاه های اتوبوس سطح شهر را دارد یا خیر؟

سید مجتبی شفیعی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران در گفتگو با خبرگزاری موج در این باره توضیح داد: طبق تصمیماتی که در سال جاری اخذ شد قرار شد بخشی از ناوگان اتوبوسرانی به عنوان سرویس مدارس در خدمت دانش آموزان قرار گیرند اما در ساعات خارج از مدارس می توانند در ناوگان مسافر گیری کنند.

سرویس مدارس

وی با بیان اینکه این خودروها در ساعات فعالیت مدارس حق حضور در ناوگان را ندارند تصریح کرد: در حال حاضر که مدارس و مراکز آموزشی به دلیل آلودگی هوا به شکل غیرحضوری مشغول به ارائه خدمات آموزشی هستند و دانش آموزان در مراکز حاضر نمی شوند هیچگونه منع قانونی به جهت فعالیت در سطح شهر و حضور در ایستگاه های اتوبوس را ندارند.

پیشتر بهرام نکاحی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران، درخصوص مناسب‌سازی اتوبوس‌ها برای استفاده به عنوان سرویس مدارس بیان کرد: امسال برای اولین بار ۲۰ دستگاه از ناوگان اتوبوسرانی برای به کارگیری به عنوان سرویس های مدارس مناسب‌سازی شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید :

نحوه ثبت نام در سامانه سپند مدارس

توصیه‌های پلیس راهور همزمان با بازگشایی مدارس/ ایستادن دانش آموزان در سرویس مدرسه ممنوع است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه