English

سردار اشتری:

باید از تجهیزات روز در مناطق بحران زا استفاده کنیم

سردار اشتری مطرح کرد: در زمستان امسال با توجه به سرمای هوا باید از مناطق بحران زا که احتمال تصادفات بیشتر هست مراقبت کنیم و از هوشمندسازی و تجهیزات روز استفاده بیشتری کنیم.

باید از تجهیزات روز در مناطق بحران زا استفاده کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، صبح امروز سردار اشتری فرمانده انتظامی پلیس راهور فراجا در رزمایش طرح زمستانی ‌پلیس راهور فراجا گفت: از دستگاه های مرتبط حاضر در رزمایش تشکر میکنم.در این ایام، پلیس راهور فراجا و دستگاه های زیربط پای کار آمدند و برای کاهش تصادفات خود را آماده کرده اند.

وی افزود: ثمره این رزمایش کاهش تصادفات و جان باختگان خواهد بود و  امروز بهترین خدمت این است که ما کاری کنیم تصادفات به حداقل برسد که این موضوع تاکید مقام معظم رهبری است.

سردار اشتری با اشاره به افزایش آمار سفرها در سال گذشته و مدیریت صحیح به جهت مدیریت آمار تصادفات گفت: عوامل متعددی در این حوادث تاثیر گذارند و باید با همت و حمایت دولت بتوانیم آن را کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: باید دستگاه های مسئول با نقشه راه دقیق این وظیفه مهم و انسان دوستانه را به بهترین شکل به سرانجام برسانند.

سردار اشتری مطرح کرد: در زمستان امسال با توجه به سرمای هوا باید از مناطق بحران زا که احتمال تصادفات بیشتر هست مراقبت کنیم و از هوشمندسازی و تجهیزات روز استفاده بیشتری کنیم.همچنین امیدواریم بتوانیم به کمک صداوسیما ارتباط با مردم را افزایش دهیم. ما باید بتوانیمتمام ظرفیت کشور را در کاهش امار حوادث و مرگ و میر به کار بندیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه