English

براساس اعلام سازمان هواشناسی،

بارش‌ها تا آخر هفته برای غرب و جنوب غرب کشور/ آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت ادامه دارد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در برخی مناطق جنوب غرب و شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، طی ۲ روز آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، سمنان و اصفهان تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

بارش‌ها تا آخر هفته برای غرب و جنوب غرب کشور/ آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، طی ۲ روز آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، سمنان و اصفهان تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی شده است. فردا سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی مناطق واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی، رگبار باران و وزش باد روی می‌دهد و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

چهارشنبه در غرب، شمال خوزستان، دامنه‌های و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده روی می‌دهد. پنجشنبه بارش در غرب و جنوب غرب تقویت شده و گستره آن استان‌های بوشهر، فارس و نوار غربی اصفهان را نیز در برمی‌گیرد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز جمعه در برخی مناطق جنوب غرب و شمال استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. طی ۲ روز آینده در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه تهران، کرج، تبریز، اراک، سمنان و اصفهان تداوم آلودگی هوا و افزایش آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه