English

بازگشت طرح ترافیکی منطقه ۱۲ به حالت قبل

با توجه به مشکلات پیش آمده در طرح ترافیکی منطقه ۱۲ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشت این طرح به حالت اولیه خبر داد.

بازگشت طرح ترافیکی منطقه ۱۲ به حالت قبل

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج ، پنج شنبه شب مسئولان شهرداری، پلیس راهنمایی و رانندگی و طرح ترافیک تهران در اقدامی غیرمنتظره طرحی مخصوص به منطقه ۱۲ را اجرایی کردند که در روزهای تعطیل هم  باعث بی نظمی در منطقه و سردرگمی شهروندان شد.

طرح ترافیکی منطقه ۱۲ از خیابان ابن سینا تا میدان بهارستان، محدوده میدان شهدا و خیابان‌های خورشید، زرین خامه و ناطقی را شامل می شود. این طرح از بار ترافیکی که ساکنان مناطق ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ برای تردد به خیابان‌های ۱۷ شهریور و پیروزی دارند کم می کند و راضی کننده است. در واقع طرح از مشکلات متعددی که در اثر ترافیک خیابان ناطقی و خورشید برای رسیدن به میدان شهدا به وجود می آید می کاهد و در وقت و زمان بسیاری از شهروندان صرفه جویی می‌شود. در دو روز تعطیلات این طرح مشکلی نداشت اما از ابتدای هفته و شروع تردد عادی این منطقه بار ترافیکی سنگینی به منطقه وارد شده است تا جایی که ترافیک به خیابان های اطراف مانند میدان شهدا و خیابان پیروزی  کشیده شده بود.

یکی از ایرادات این طرح در نظر نگرفتن مسیر تردد وسایل حمل و نقل عمومی و اتوبوس ها بود که از خیابان مجاهدین و میدان بهارستان عبور می کردند. طبق وعده مسئولان این منطقه طرح ترافیکی سردار تیمور حسینی با بیان اینکه طرح اصلاح ترافیکی منطقه ۱۲ فعلا به حالت اولیه بازگشته است، گفت: به دلیل برخی ایرادات این طرح به حالت اولیه بازگشته است و پس از اصلاح مجدد در خصوص اجرای آن تصمیم گیری و اطلاع رسانی می شود. در حال حاضر با توجه صحبت های پلیس راهور تهران بزرگ طرح ترافیکی منطقه ۱۲ به صورت اولیه بازگشته است و با برطرف شدن ایرادات آن تا هفته آینده از سر گرفته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه