English

بارش باران در ۸ استان کشور

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن بیان پایداری جو در اغلب استان‌ها از افزایش آلایندگی و آلودگی هوا در روزهای آتی خبر داد.

بارش باران در ۸ استان کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی هفته‌ جاری اظهارکرد: امروز(۴دی‌ماه) در بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف و باران همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. در نواحی جنوبی ارتفاعات کرمان و هرمزگان همچنین جنوب بوشهر و فارس هم بارش  باران را خواهیم داشت.

وی افزود: طی روزهای یکشنبه (۵دی‌ماه) تا سه‌شنبه (۷دی‌ماه) در اغلب نواحی کشور جو پایدار حاکم است و انتظار می‌رود که در شهرهای صنعتی افزایش آلایندگی‌های جوی را داشته باشیم.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر پایداری جو در اغلب استان‌ها گفت: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه (۵ و۶دی‌ماه) و دوشنبه(۶دی‌ماه) در استان‌های هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی این هفته خلیج فارس مواج خواهد بود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته از بین مراکز استان‌ها اردبیل با دمای ۱۵- درجه سانتیگراد و از بین شهرها ورزقان با دمای ۲۳- درجه سانتیگراد سردترین نقاط بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه