English

واریز ۶۳۰ میلیون تومان برای معاش خانواده زندانیان / خیر اربعین ۴ میلیارد تومانی شد

خیر اربعین صبح امروز ۶۳۰ میلیون تومان وجه نقد به حساب انجمن حمایت زندانیان مرکز واریز کرد.

واریز ۶۳۰ میلیون تومان برای معاش خانواده زندانیان / خیر اربعین ۴ میلیارد تومانی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آذر ماه سال ۹۴ بود که محسن نصیری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز با اشاره به اقدام خداپسندانه یک خیر ناشناس در ایام اربعین حسینی(ع) گفت: این خیر تهرانی به واسطه یکی از فرزندان شهدای بزرگ دوران دفاع مقدس مبلغیک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانبه انجمن حمایت واریز کرد تا زمینه آزادی تعدادی از زندانیان فراهم شود.

این خیر درخواست کرده بود با این پول زندانیان زن دارای فرزند که به دلیل بدهی مالی در زندان هستند آزاد شوند که ۲۱ زندانی زن امروز آزاد شده و به جمع خانواده پیوستند

.واریز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان

پس از آن این خیر ناشناس که به نام خیر اربعین معروف شده با واریز یک میلیارد و ۸۸ میلیون تومان ۱۰ زندانی را به مناسبت مبعثرسول(ص) و ۲۲ زندانی را در ایام دهه فجر سال ۹۴ آزاد کرد که گفته می شود این بار اولویت آزادی با کودکان زیر ۱۸ سال در کانون اصلاح و تربیت تهران بود.

واریز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان

بر اساس این گزارش خیر اربعین در ایام مبارک عید فطر با واریز ۹۷۰ میلیون تومان زمینه آزادی ۱۳ زندانی زن را فراهم کرد و پس از چند روز دوباره خیر اربعین ۶۳۰ میلیون تومان برای کمک به خانواده زندانیان کمک کرد. نیت آن اهدای بن خرید کالای ۵۰ و ۱۰۰ هزارتومانی بوده است. نکته قابل تامل این است که نصیری نمی داند این خیر کیست و تنها فردی که اطلاع دارد همان فرزند شهید شاخص است. اصرارها و تلاش ها برای مصاحبه با این خیر اربعین و گمنام بی ثمر مانده اما وی همچنان آزادی زندانیان را در دستور کار خود داده است. این اقدام قطعا ارزش و اجر خود را نزد خداوند متعال خواهد داشت. هرچند ترویج و تبلیغ کار خیر هم برکت دارد اما می توان اقدام «خیر اربعین» را بعنوان یک الگو در جامعه خیرین عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه