English

آثار برندگان مسابقه عکاسی کمدی از حیوانات + تصویر

مسابقه عکاسی کمدی از حیوانات خانگی امسال در هشت بخش برگزار شد که برندگان این مسابقه جایزه ۲۶۰۰ دلاری را کسب می‌ کنند.

آثار برندگان مسابقه عکاسی کمدی از حیوانات + تصویر

به گزارش باشگاه خبرگزاری موج، به نقل از forbes، مسابقه جهانی عکاسی حیوانات در شاخه عکاسی کمدی از حیوانات خانگی برای دومین دوره خود، برگزار شد. در این مسابقه به خنده دار‌ترین عکس‌های ثبت شده از حیوانات خانگی از جمله گربه، سگ، اسب، مرغ، گاو جوایزی تعلق می‌گیرد. این مسابقه توسط گروهی برگزار می‌شود که در مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش نیز مشارکت دارند.

 هیئت داوران مسابقه ۱۰ عکس را به عنوان تصاویر قابل تحسین انتخاب کردند. به برندگان مسابقه  یک جایزه ۲۰۰۰ پوندی (۲۶۰۰ دلاری) تعلق می‌گیرد. در ادامه به تصاویر مهم این مسابقه می‌پردازیم

عکس برنده در شاخه سگ‌ها

عکاس در توضیح این عکس نوشت: "کلمنتاین رتریور طلایی، زمانی که گیاهان را آبیاری می‌کنم دوست دارد صورتش را جلوی شلنگ بچسباند در یکی از مواقعی که سگ من این کار را انجام داد من عکاسی کردم و این عکس یکی از بهترین عکس‌های او شد."

حیوانات

عکس برنده در شاخه گربه‌ها

حیوانات

عکس برنده در شاخه اسب‌ها

عکاس تصویر الیس گفت: "من دوست دارم قبل از شروع پیاده روی در پارک ایالتی، از اسب‌های اصطبل دیدن کنم، و این پاسخی است که وقتی گفتم «صبح بخیر!» دریافت کردم. "

حیوانات

 

عکس برنده شاخه حیوانات متنوع

Cutie و Speedy جوجه‌هایی هستند در آگوست ۲۰۲۰ متولد شدند آنها چند هفته اول خود را در داخل خانه گذراندند. در عکس، آنها کمی بیش از دو هفته سن دارند. آنها در مورد همه چیز کنجکاو بودند. این روزی است که آنها سایه خود را کشف کردند. دیدن این دو جوجه در حال تعجب و کاوش در سایه شان موضوع جالبی به نظر می‌رسید.

حیوانات

عکس برنده حیوانات خانگی که شبیه صاحب خود هستند

عکاس این تصویر نوشت: "این تصویر به طور تصادفی گرفته شده است. من از مگسی که روی بینی اسب نشست و او را وادار کرد سرش را تکان دهد، تشکر می‌کنم. "

حیوانات

تصاویر بخش تحسین شده

حیوانات

 

حیوانات

حیوانات

 

حیوانات

 

حیوانات

 

حیوانات

 

 

حیوانات

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه