English

تیراندازی اراذل و مجروحیت ۲ رهگذر در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر از اراذلی خبر داد که در پی درگیری و تیراندازی در غرب تهران منجر به مجروح شدن 2 رهگذر شده بودند.

تیراندازی اراذل و مجروحیت 2 رهگذر در پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ شرور مسلح در غرب تهران خبر داد که با تیراندازی نظم عمومی را بر هم زده بودند.

سرهنگ موقوفه ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: با وقوع تیراندازی با سلاح ساچمه زنی در درگیری ۸ شرور و مجروح شدن ۲ شهروند رهگذر از ناحیه کمر موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری 119مهرآباد قرار گرفت و ماموران در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند درگیری به دلیل اختلاف بین 2 گروه خلافکار بوده و نفرات بعد از تیر اندازی بلافاصله با 2خودروی پراید و پژو 206 فاقد پلاک از محل متواری شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران کلانتری ۱۱۹ با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی هویت این افراد را شناسایی کرده و این اطلاعات را در اختیار تمامی واحد های گشت در تهران قرار دادند.

وی گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان یک متهم را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات بازداشت کردند که در هنگام دستگیری با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که توسط ماموران مهار و دستگیر و نفر دوم هم طی عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

موقوفه‌ای افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی فنی صراحتا به جرم خود مبنی بر درگیری و تیراندازی اعتراف کردند که پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش ها برای دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه