English

کنایه سخنگوی شورا به گزارش "مقایسه ای شهردار :

اگر معنی مقایسه در فرهنگ دهخدا درست باشد، گزارش شهردار را نمی توان مقایسه ای دانست!

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش تحویل و تحول شهرداری تهران گفت: گزارش شهردار، خواسته شورا مبنی بر مقایسه عملکرد را برآورده نکرده است و اصلا نمی توان آن را مقایسه ای دانست.

اگر معنی مقایسه در فرهنگ دهخدا درست باشد، گزارش شهردار را نمی توان مقایسه ای دانست!

به گزارش خبرگزاری موج؛ علی اعطا در صحن شورای شهر، پس از ارائه گزارش شهردار که آن را گزارش مقایسه ای شهرداری می نامید؛ ابتدا با ذکر اینکه گزارش ارایه شده بسیار جامع و کامل بود گفت:  اما موضع بنده به صورت‌بندی "مقایسه" برمی گردد که در متن ماده واحده مصوبه شورای شهر بر آن تاکید شده بود. 

سخنگوی شورا با بیان اینکه در مصوبه شورا برای ارائه سند تحویل و تحول شهرداری تهران بر دو نکته تاکید شده بود، گفت: در مصوبه شورا بر دو نکته یکی این که گزارش بر مبنای گزارش سند تحویل و تحول سال ۹۶ باشد و دیگر اینکه گزارش با صورت‌بندی مقایسه ارائه شود؛ تاکید شده بود.

وی افزود: این درخواست در واقع برای این بود که مشخص شود، مدیریت شهری چه چیزی را تحویل گرفته و چه چیزی تحویل می‌دهد.

 وی با بیان اینکه مجموعه اطلاعاتی که اکنون مطرح شده در واقع گزارش عملکرد شهرداری بود گفت: گزارش عملکرد خوبی بود که جای تقدیر دارد؛ اما این گزارش مقصود مصوبه را تأمین نمی‌کند. در واقع اگر معنی مقایسه در فرهنگ دهخدا درست باشد، گزارش شهردار را نمی توان مقایسه ای دانست!

 اعطا با تاکید براینکه ، براساس فرهنگ دهخدا، کلمه "مقایسه"؛ به معنی چیزی یا کسی را با چیزی یا کسی دیگر اندازه گرفتن و سنجیدن  است گفت: گزارش شهردار، خواسته شورا مبنی بر مقایسه عملکرد را برآورده نکرده است و اصلا نمی توان آن را مقایسه ای دانست.

وی افزود: برای همین از شهردار می خواهم، در مهلتی که مقرر می شود برای تکمیل این گزارش، این مطالب را در شکلی که مصوب پیش‌بینی کرده، صورت‌بندی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه