English

تذکررییس کمیسیون شهر سازی شورای شهر به شهردار:

چرا رای قلع وتخریب تمامی مستحدثات غیرقانونی بنیاد مستضعفان اجرا نمی شود؟!

رییس کمیسوین شهر سازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت : متاسفانمه بنیاد مستضعفان در حریم شهر و در منطقه حفاظت شده شهر تهران تهران برخلاف منویات مقام معظم رهبری با رویکرد درامد زایی و شاید هم با نیت خیر اقدامات مغایر با طرح تفصیلی انجام داده که باید با آن برخورد شود.

چرا رای قلع وتخریب تمامی مستحدثات غیرقانونی بنیاد مستضعفان اجرا نمی شود؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد سالاری، در جلسه شورای شهر تهران با انتقاد از بی توجهی به عملکرد شهرداری در برخورد با تخلفات بنیاد مستضعفان در محله جماران گفت: درمورد محدوده قدیمی جماران اردوگاهی به نام امام خمینی (ره) وجود دارد که متاسفانمه بنیاد مستصعفان در آن و در حریم شهر و در منطقه حفاظت شده شهر تهران برخلاف منویات مقام معظم رهبری با رویکرد درآمد زایی و شاید هم با نیت خیر اقدامات مغایر با طرح تفصیلی انجام داده است.

وی در توضیح تخلفات صورت گرفته گفت: در این مورد بنیاد مستضعفان نسبت به ساخت و ساز های غیر مجاز و دست اندازی در میراث طبیعی و حریم شهر تهران در حریم محله قدیمی جماران تخلفات متعددی را داشته و مجموعه قابل توجهی از بار گزاری ها به مساحت 10 هزار متر مربع از قبیل تالار پذیرایی، ایجاد کاربری های تجاری و مسکونی و اداری،  رستوران و  مهد کودک ان هم در دل کوه شکل داده که تمامی این مستحدثات فاقد سند، فاقد حقوق مکتسبه و بدون مجوز و بدون نظارت مهندس ذیصلاح هستند که  در حریم شهر تهران شکل گرفته است.

سالاری ضمن تاکید براینکه با پیگیری اهالی محله جماران پرونده ای برای رسیدگی به تخلفات انجام شده به کمیسیون ماده 100 ارجاع شد گفت :همکاران هم در شعبه بدوی و هم در شعبه تجدید نظر رای به قلع و جمع آوری تمامی  مستحدثات دادند اما متاسفانه شهرداری تهران در اجرای رای تعلل می کند. لذا به شهردار تهران تذکر می دهم دستورات اکید برای جمع اوری این تخلفات را داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه