English

آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در کارشناسی ارشد ۹۹ ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ و بیست پنچمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر  شروع شد و تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۵ آذر ادامه دارد و امشب به پایان می‌ رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۵ آذر  تعداد ۲۶۵ هزار و ۹۰۰ داوطلب در این آزمون ثبت نام نموده اند.

وی  تاکید کرد: به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه شرایط و ضوابط مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۵ فرردین تا چهارشنبه ۲۷ فروردین برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه