English

وضعیت آب و هوای کشور در آخر هفته اعلام شد

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا روز شنبه ( ۱۳ تا ۱۶ شهریور) در مرکز و غرب سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

وضعیت آب و هوای کشور در آخر هفته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج،  احد وظیفه ،  مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی درخصوص وضعیت آب و هوای کشور در چند روز آینده گفت: طبق آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز ( ۱۲ شهریور) در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: از فردا تا روز شنبه ( ۱۳ تا ۱۶ شهریور) در مرکز و غرب سواحل دریای خزر و استان اردبیل بارش پراکنده باران خواهیم داشت و در ساعت بعدازظهر همین روزها، در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود. 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز (۱۲ شهریور) در جنوب غرب کشور وزش باد با احتمال وقوع گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود همچنین طی سه روز آینده در منطقه زابل وزش باد نسبتاً شدید دور از انتظار نخواهد بود. 

وظیفه در پایان با بیان اینکه امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ شهریور)، دریای خزر و غرب و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود، وضعیت جوی تهران را طی دو روز آینده تشریح و اظهار کرد: فردا هوای تهران صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای پایتخت در این روز ۳۲ درجه سانتیگراد و پایین‌ترین دما ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این، پس‌فردا (۱۴ شهریور) آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۳ و ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه