English

فرماندار تهران:

دشمن بر این اعتقاد است که رسانه را باید خاموش کرد

فرماندار تهران گفت: شاهدیم که وزیر امور خارجه کشورمان را به دلیل این‌که به یک رسانه تبدیل شده است، تحریم می‌کنند؛ چرا که اساسا دشمن بر این اعتقاد است که رسانه را باید خاموش کرد.

دشمن بر این اعتقاد است که رسانه را باید خاموش کرد

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشستی با خبرنگاران با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: امسال سال انتخابات است و رسانه به عنوان یک کفه ترازو نقش و اهمیت بسزایی دارد. قطعا در این عرصه رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرند؛ چرا که بحث امیدوار کردن مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات با همکاری رسانه‌ها امکان پذیر می‌شود.

وی افزود: کمتر از 196 روز دیگر به انتخابات باقیمانده و کارها در این عرصه به سرعت دنبال می‌شود. به طور روزانه موضوع انتخابات را در تهران از هم اکنون رصد می‌کنیم و حتما خدا کمک می‌کند و به یاری رسانه‌ها انتخاباتی شفاف و روان را در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به این‌که «نحوه رای دادن و شمارش انتخابات در تهران به روش سنتی است» ادامه داد: شمارش آراء زمان‌بر است اما بلافاصله بعد از انتخابات برخی سوالاتی را مطرح می‌کنند که دلیل مشخصی ندارد. گاهی موجی از ناامیدی کل زحمات طول سال برای برگزاری انتخابات را از بین می‌برد. از سوی دیگر درصدی از مردم در این شبهه می‌مانند که شاید مشکلی در انتخابات ایجاد شده باشد. اگرچه در انتخابات برد با مردم است اما مسلما یک جریان برنده می‌شود و جریان دیگر نیز به دنبال این خواهد بود که چه اتفاقی در انتخابات روی داده است. این‌ها نکات ظریفی است که اصحاب رسانه به آن واقف هستند اما باید در مورد این مسائل دقت ویژه‌ای داشته باشیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی شفاف  باشیم.

فرماندار تهران ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: یک خبرنگار و یک رزمنده را اگر با یکدیگر مقایسه کنید خواهیم دید که خبرنگار نیز همانند یک رزمنده در جامعه خود بسیار تاثیرگذار است؛ چراکه به معرفی دشمن و ظالم می‌پردازد. کار خبرنگار بسیار پر اهمیت است به ویژه در کشور ما. حتی شاهدیم که وزیر امور خارجه کشورمان را به دلیل این‌که به یک رسانه تبدیل شده است، تحریم می‌کنند؛ چرا که اساسا دشمن بر این اعتقاد است که رسانه را باید خاموش کرد. اگر رسانه بماند قطعا رسوا می‌شوند و در آن هنگام باید عقب نشینی کنند.

وی ادامه داد: کار خبرنگار قطعا کاری سخت است به ویژه در زمانه‌ای که روزنامه‌ها جای خود را به فضای مجازی داده‌اند و تمام حرکات افراد در قالب فضای مجازی زیر ذره بین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه