English

سردار احمد نوریان:

مشی رسانه های بیگانه در مواجهه با پلیس دروغ پراکنی است

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی گفت: امروز مشی و راهبرد رسانه های بیگانه و معاند در مواجهه با پلیس، انتشار اخباری با رویکرد تخریب، سیاه نمایی، شایعه سازی، بی اخلاقی، دروغ پراکنی، ترغیب به رفتارهای هنجارشکنانه، ترویج هرج و مرج و گسترش فرهنگ لمپنیسم است.

مشی رسانه های بیگانه در مواجهه با پلیس دروغ پراکنی است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمد نوریان معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، گفت: کشور ما از جامعه ای متکثر  و متنوع از لحاظ گرایش های فرهنگی، قومی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی تشکیل شده  که از نگاه داخلی یک فرصت است. 

سخنگوی ناجا تصریح کرد: این مزیت از نگاه بدخواهان این آب و خاک، بستری برای تهدید اقتدار و امنیت ملی است؛  چرا که دشمن تلاش می کند با ایجاد بحران های سیاسی اجتماعی و اقتصادی به حاکمیت ملی و منافع عمومی خدشه وارد کنند که نمونه اش همین تحریم های ظالمانه و فشارهای معیشتی به مردم متدین است که در واقع به قصد تسلیم اراده یک ملت بزرگ دنبال می شود.

وی گفت: معتقدیم پلیس و رسانه های متعهد و وظیفه شناس در کنار یکدیگر به عنوان 2 رکن اصلی تأمین امنیت عینی و ذهنی جامعه می توانند نقش کلیدی در ایجاد انسجام و انضباط اجتماعی همچنین حفظ و توسعه امنیت و روحیه قانونمداری ایفای کنند.

سردار نوریان گفت: امروز مشی و راهبرد رسانه های بیگانه و معاند در مواجهه با پلیس، انتشار اخباری با رویکرد تخریب، سیاه نمایی، شایعه سازی، بی اخلاقی، دروغ پراکنی، ترغیب به رفتارهای هنجارشکنانه، ترویج هرج و مرج و گسترش فرهنگ لمپنیسم است.

این خبر در حال تکمیل است...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه