English

کشف نیم کیلوگرم هروئین از راننده پیک موتوری آنلاین

رئیس کلانتری پایانه غرب گفت: شب گذشته عوامل گشت انتظامی با مشکوک شده به یک موتورسیکلت باکس‌دار، متوجه وجود نیم کیلو گرم هروئین در باکس این فرد شده و درنهایت وی را بازداشت کردند.

کشف نیم کیلوگرم هروئین از راننده پیک موتوری آنلاین

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ مجید سلیمانی مقدم ،  رئیس کلانتری پایانه غرب درخصوص دستگیری یک پیک موتوری آنلاین گفت: شب گذشته (11 مرداد) عوامل گشت انتظامی کلانتری در حال گشت زنی در محدوده اطراف پایانه غرب، به یک موتورسیکلت باکس‌دار مشکوک شدند، ماموران پس از اینکه برای انجام پرسش درباره فعالیتش به او مراجعه کردند متوجه استرس این فرد شدند، همین موضوع موجب شد تا ماموران سوالات بیشتری را از راکب بپرسند و باکس حمل و نقل کالای وی را هم بررسی کنند. 

وی ادامه داد: زمانی که ماموران باکس حمل و نقل کالای موتورسوار را بررسی کردند متوجه وجود نیم کیلو گرم هروئین شدند. ماموران درباره وجود این مقدار هروئین موتورسوار را مورد بازجوئی قرار دادند. این فرد اظهار کرد که پیک موتوری یکی از اپلیکشین‌های آنلاین است و این بسته هروئین را هم از یکی از شهروندان تحویل گرفته است و قبول کرده تا با دریافت مبلغ بیشتری آن را به انبار حمل کالا در پایانه غرب تحویل دهند.

به گفته وی، تحقیقات برای شناسایی فرد ارسال کننده و تحویل گیرنده بسته در جریان است و راکب نیز برای انجام سیر مراحل قانونی پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است.

دستگیری یک پیک موتوری آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه