English

الهام فخاری:

روند ارائه نتایج انتخابات شورایاری‌ها طبق آیین نامه انجام نشد

عضو شورای شهر تهران در تذکری گفت: روند ارائه اطلاعات و نحوه اطلاع رسانی نتایج انتخابات آنگونه که در آیین نامه آمده بود انجام نشد.

روند ارائه نتایج انتخابات شورایاری‌ها طبق آیین نامه انجام نشد

به گزارش خبرگزاری موج، الهام فخاری ،  عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با تذکر به شهردار تهران درباره عدم رعایت بندهایی از آیین نامه اجرایی انتخابات توسط شهرداری گفت: روند ارائه اطلاعات و نحوه اطلاع رسانی نتایج انتخابات آنگونه که در آیین نامه آمده بود انجام نشد.

وی افزود: طبق آیین نامه اجرایی انتخابات، مصوب شورای اسلامی شهر تهران، هیات اجرایی موظف است نتایج به دست آمده را جهت تایید و اعلام عمومی به هیئت مرکزی نظارت ارائه کند. این هیات وظیفه ای در اطلاع رسانی نتایج ندارد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: همچنین هیات اجرایی موظف است طی فرآیند اجرایی پیش از برگزاری انتخابات و پس از آن شرایط پایش اطلاعات در همه سطوح را برای هیات مرکزی نظارت فراهم سازد.

 فخاری با اشاره به ضرورت رعایت شأن نظارتی و مفاد آیین نامه بیان کرد: با وجود فراهم کردن زیرساخت‌های پایش توسط دست‌اندرکاران شورای شهر ، متاسفانه عملکرد هیات اجرایی در وظیفه تسهیل‌گری لازم، کاستی‌هایی داشته و در برخی محورها اطلاعات فرایند در زمان مورد نظر در اختیار گذاشته نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه