English

آخرین وضعیت آب و هوای کشور

به جز بارش پراکنده در جنوب کشور در سایر مناطق کشور امروز آسمان صاف است .

آخرین وضعیت آب و هوای کشور

به گزارش خبرگزاری موج، طی دو روز آینده برای سواحل دریای خزر ابرناکی همراه با بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان،هرمزگان، جنوب و شرق فارس رشد ابر و رگبار موقتی باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

از روز شنبه ( ۲۹ تیرماه) تا اواسط هفته آینده آسمان صاف و تداوم هوای گرم تابستانی در کل کشور انتظار می‌رود. همچنین رشد ابرهای همرفتی در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان در بعد از ظهر و اوایل شب ادامه خواهد داشت.

طی سه روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد و شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

هوای تهران فردا ( ۲۸ تیرماه) صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز ۴۱ و ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان پایتخت شنبه (۲۹ تیرماه) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۴۱ و در خنک ترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد. گرم‌ترین شهر‌‌ کشور اهواز خواهد بود که دمای هوا در روز جمعه و شنبه در گرمترین زمان به ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه