English

استقرار ۱۶۰آتش نشان در مسیر راه پیمایی روز قدس

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از استقرار ۱۶۰آتش نشان در مسیر راه پیمایی روز قدس خبر داد و گفت: آتش نشانان بهمراه ۳۲ دستگاه خودرو سنگین و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو سبک نجات در مسیرهای راهپیمایی روز قدس مستقر خواهند شد.

استقرار ۱۶۰آتش نشان در مسیر راه پیمایی روز قدس

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره تمهیدات آتش نشانی در روز قدس گفت: سازمان آتش نشانی همچون سال های گذشته وظیفه نظارت بر ایمن برگزاری شدن راهپیمایی روز قدس را برعهده می گیرد، به طوری که بیش از ۱۶۰ آتش نشان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یازدهم تیر ماه امسال در کنار راهپیمایان حضور دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مراسم نیروهای مناطق ۸ گانه عملیات این سازمان از ساعت ۷:۴۵ صبح تا پایان نماز جمعه در دانشگاه تهران مستقر خواهند بود، گفت: آتش نشانان بهمراه ۳۲ دستگاه خودرو سنگین و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودرو سبک نجات در مسیرهای راهپیمایی روز قدس و همچنین ورودی و خروجی میادین اصلی شهر که به دانشگاه تهران منتهی می شود، استقرار خواهند یافت تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاهترین زمان ممکن خود را برای ارائه خدمات ایمنی به صحنه حوادثاحتمالی برسانند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، علاوه بر استقرار تیم های عملیاتی در طول مسیر، تمامی پایگاه های سازمان آتش نشانی تهران نیز در آماده باش کامل به سر می برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه