English

حادثه ناگوار برای درآمدزایی بیشتر پیست دیزین

برف روبی مسیر پیست دیزین جان یک کارگر را گرفت/ بازگشایی مسیر توسط پیمانکار بدون اطلاع راهداری

با توجه به بهمن شدید در مسیر شمشک به دیزین، یک کارگر در حال برف روبی مسیر پیست دیزین جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد.

برف روبی مسیر پیست دیزین جان یک کارگر را گرفت/ بازگشایی مسیر توسط پیمانکار بدون اطلاع راهداری

به گزارش خبرگزاری موج، بارش برف که از چهارشنبه شب آغاز شد و تا آخرین ساعات پنجشنبه در ارتفاعات تهران ادامه داشت باعث بسته شدن راه مواصلاتی شمشک به پیست دیزین  شد.

پس از مسدود شدن این محور بهره بردار پیست اسکی دیزین 5 شنبه شب برای حضور علاقه مندان به اسکی اقدام به بازگشایی این مسیر بدون هماهنگی با راهداری کرد. 

با توجه به بهمن شدید در مسیر شمشک به دیزین، یک کارگر در حال برف روبی مسیر شمشک به پیست اسکی دیزین جان خود را از دست داد و یک نیروی دیگر حال وخیمی دارد.

این در حالی است که این مسیر از سوی راهداری بسته شده بود اما با توجه به تعهد بهره‌بردار مجموعه دیزین این مسیر بدون اطلاع باز شد و در نهایت این اتفاق ناگوار رخ داد.

این اتفاق در حالی در رخ داد که طبق تجارب قبلی و نظرات کارشناسی، بازگشایی این محور باید ۲۴ الی ۴۸ ساعت بعد از بارش صورت بگیرد اما متاسفانه پیمانکار مربوطه به رغم همه هشدارها و تجارب تلخ گذشته برای درآمدزایی در روز تعطیل جمعه در همان شب بارش اقدام به بازگشایی جاده می‌کنند و این حادثه ناگوار رخ می‌دهد.

حتی فرماندار شمیرانات و اداره راه و ترابری شمیرانات، در این رابطه هشدارهای لازم را داده و با بازگشایی این محور در این زمان مخالف بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه