English

رضوانی خبر داد

جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از برنامه‌های ما در شستا است/پرونده‌های قضایی شستا با جدیت پیگیری می‌شود

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از برنامه‌های ما در شستا است، اگرچه شرایط جامعه به گونه‌ای است که نشان می‌دهد جذب سرمایه خارجی سخت است.

جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از برنامه‌های ما در شستا است/پرونده‌های قضایی شستا با جدیت پیگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمد رضوانی‌فر مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت که امروز (شنبه ۲۴ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار خارجی یکی از برنامه‌های ما در شستا است، اگرچه شرایط جامعه به گونه‌ای است که نشان می‌دهد جذب سرمایه خارجی سخت است، اما گستردگی مجموعه شستا این اجازه را به ما می‌دهد.

وی افزود: برای ارتقای شفافیت شخصا اعتماد دارم که شفافیت ارائه گزارش نیست، بلکه شفافیت افزایش سرمایه و بازده اقتصادی است.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: برخی از مورادی که به شستا وارد می‌شود ناشی از بی اطلاعی است و با راه اندازی سیستم BI شفافیت در این مجموعه افزایش پیدا کرده است.

رضوانی‌فر تصریح کرد: در فضای رسانه‌ای اگر جایی نامی از ناکارآمدی اقتصادی و فساد برده می‌شود، در کنار آن نام شستا را می‌برند که درست نیست و ما باید این نگاه را تغییر دهیم.

وی تأکید کرد: یکی دیگر از موضوع‌های کلیدی پیگیری پرونده‌های حقوقی است و بنده قسم می‌خورم با تمام ظرفیت تمام پرونده‌های حقوقی مجموعه شستا که برخی هم کلان هستند را پیگیری می‌کنم.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) تأکید کرد: خوردن پول شستا و از کنار آن گذشتن چیزی نیست که دوباره تکرار شود و بنده هم از کنار آن بگذرم، متأسفانه رقم برخی پرونده‌ها هم بالا است.

رضوانی‌فر گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید به صورت ویژه هزینه‌ها کنترل و ساختار مالی شرکت‌ها اصلاح شود.

وی  ادامه داد: در برخی شرکت‌ها نسبت هزینه‌های مالی به سود نشان می‌دهد که ساختار مالی نیاز به اصلاح دارد.

مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: یکی از چالش‌های شستا، مطالعات امکان سنجی شستا است، در بسیاری از نقاط پروژه‌ها را با خوش‌بینی آغاز کردیم، اما در زمان مورد نظر به نتیجه نرسیدیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه