English

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مطرح کرد:

امسال به جای پیک نوروزی پیشنهاد نوشتن داستان را دادیم/توجه آموزش پرورش به مهارت آموزی دانش آموزان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: داستان نویسی ابتدایی ترین و اولین جلوه‌ای است که منجر به پرورش ذهن دانش آموزان می‌شوند، امسال به جای پیک نوروزی پیشنهاد نوشتن داستان را دادیم.

امسال به جای  پیک نوروزی پیشنهاد نوشتن داستان را دادیم/توجه آموزش پرورش به مهارت آموزی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش آئین جشنواره ملی تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانش آموزی گفت: اگر قائل باشیم تفکر، تعقل، مشاهده و تدبر از جمله ویژگی های یک پژوهشگر است و داستان نویسی ابتدایی ترین و اولین جلوه‌ای است که منجر به پرورش ذهن دانش آموزان می‌شوند، امسال به جای  پیک نوروزی پیشنهاد نوشتن داستان را دادیم. حتی مقام معظم رهبری به کرات اشاره کرده‌اند، قصه گویی و قصه خواندن در پرورش ذهن دانش آموزان می‌تواند امر مهمی باشد.

حکیم زاده در خصوص حذف تکلیف مدارس گفت: حذف تکالیف را مدراس نداشتیم، بلکه تکالیف مهارت محور را در پایه اول و سوم را با مشق شب جایگزین کرده ایم و اوقات خارج از مدرسه را به مهارت آموزی بپردازند و موارد آموزشی را در مدرسه زیر نظر معلم‌ها تمرین کنند.

معاون آموزش ابتدایی در پایان اضافه کرد: سال هاست که دانش آموزان رونویسی می کنند ولی یاد نمی‌گیرند. بلکه ما خواسته‌ایم دانش آموزان  تکالیف مهارتی بیاموزند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه