English

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا؛

تندیس ۵ شهید دفاع مقدس رونمایی می‌شود

تندیس های شهید خلبان حسین لشکری، شهید خلبان عباس دوران، شهید علی هاشمی، شهید مجتبی هاشمی و شهید گاگیک طومانیان صبح روز شنبه، 7 مهرماه در 5 نقطه از شهر تهران رونمایی می شود.

تندیس ۵ شهید دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، شهرداری تهران در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس، پاسداشت ارزش ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی و در ادامه روند ساخت و نصب مجسمه مفاخر کشور، اقدام به ساخت و آماده سازی تندیس هایی از 5 شهید دفاع مقدس کرد. 

بر این اساس، تندیس های شهید خلبان حسین لشکری، شهید خلبان عباس دوران، شهید علی هاشمی، شهید مجتبی هاشمی و شهید گاگیک طومانیان صبح روز شنبه، 7 مهرماه همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان شهید با حضور مدیران شهری در 5 نقطه از شهر تهران رونمایی می شود.

گفتنی است؛ طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است شهردار تهران با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران در مراسم رونمایی از تندیس شهید لشکری شرکت کند. همزمان با این مراسم، آئین رونمایی از سایر تندیس ها با حضور مدیران شهری و با همکاری مناطق 6، 9، 11، 13 و 19، سازمان زیباسازی و مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه