English

آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

بدون هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس، دبستان‌ها از ۳۱ شهریور دایر است

معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس بوجود نیامده و دبستان‌ها مانند گذشته از 31 شهریور دایر است.

بدون هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس، دبستان‌ها از 31 شهریور دایر است

به گزارش خبرگزاری موج، روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:  مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در روز شنبه ۳۱ شهریور برای نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس اول همزمان با سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام  در سراسر  کشور برگزار می‌شود.

بر اساس توصیه معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیران مدارس موظف‌اند با توجه به  تقارن ایام سوگواری، ضمن رعایت شعائر مذهبی و حفظ حرمت ایام محرم، از بکار بردن واژه جشن  خودداری نموده و نیز مدت زمان اجرای مراسم کمتر از یک ساعت باشد تا نونهالان و خانواده آنان خسته نشوند.

هدف از اجرای این برنامه رسمیت بخشیدن به سال تحصیلی جدید، آشنایی نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش آموزان کلاس اول با دبستان و نیز حفظ، تکریم و عزت بخشی به "مدرسه حسینی" و "مکتب حسینی" است.

همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شد هیچ گونه تغییری در زمان شروع مدارس بوجود نیامده و دبستان‌ها مانند گذشته از 31 شهریور دایر است.

مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید در شهر تهران ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شهید امیری کیا واقع در خیابان۱۷ شهریور، خیابان پرورش، بعداز گوته(دروازه دولاب) با  حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی وزیر، مدیران کل و جمعی از مسوولان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه